Aftrap Open Waterseizoen in Oostendse spuikom
In de Oostendse Spuikom (een zout-water opvangbekken dat in verbinding staat met de zee door de Spuisluis) ging op zaterdag 28 juni het Open Waterseizoen van start, weliswaar met een gehavende kalender: maar liefst drie van de geplande wedstrijden moesten worden geannuleerd. De clubs krijgen het lastig om ofwel de nodige sponsoring voor elkaar te krijgen, ofwel de nodige vrijwillige medewerkers....

Grote vraag voor ons was alvast of we nu w

Bericht toegevoegd op 4/7/2008 om 9u37

ikJWUtnP (3/3/2014 11u49)
<a href=http://khmerlegacies.org/libraries/genericambien/#xb>blog</a>; ambien drug side effects - is it safe to buy ambien online

Oostende (16/7/2008 13u02)
Bedankt voor het positieve commentaar en van het negatieve,daar trekken we lessen uit voor volgend jaar!!!!!
groeten

Alain Schellinck (15/7/2008 20u54)
Zoals u schrijft "uitstekende sanitaire voorzieningen" daar kan ik u alleen gelijk geven, maar deze waren wel moeilijk te vinden zelfs na vier mensen van de organistaie te vragen vond ik het met moeite. Een paar infoboordjes doen hier wellicht wonderen. Op de kade lagen er veel glasscherven; dit zou niet mogen daar er veel jonge zwemmers blootvoets rondliepen. Als men wil dat er meer zwemmers deelnemen zou het toch raadzaam zijn om het parcour duidelijk af te lijnen zodat ook de nieuwelingen het plezant vinden (lees gemotiveerd worden om meer deel te nemen). Bedankt aan de vrijwiligers die het mogelijk maken om openwater wedstrijden te zwemmen. Al de rest was dik in orde.
De min puntjes haal ik gewoon aan zodat de organisator er zich van bewust is en zodoende er ook iets aan kan doen.
Groeten

Doortochter (9/7/2008 14u02)
Oh ja. Ook hun idee om ipv de klassieke hamburger en braadworst vis te bakken vond ik geslaagd, evenals hun slogan in het programmaboekje : " open water zwemmen : een vistijn ".

Doortochter (9/7/2008 13u46)
Als ervaren rat kan ik begrijpen dat voor nieuwelingen het wat moeilijker is om zich te ori