Omtrent Zwemclub.be

Zwemclub.be is in de eerste plaats bedoeld als portaal voor alle Vlaamse zwemclubs. Onze bedoeling is het zwemmen in Vlaanderen aan te moedigen en dit onder meer door het zwemclubleven op Internet te centraliseren rond deze site. Niet alleen kan het brede publiek gemakkelijk de geplande activiteiten van de gehoste zwemclubs bekijken, maar ze kan ook via de links op onze site meer over zwemmen in het algemeen te weten komen.
Het nieuws wordt verzorgd door enkele vrijwilligers. Als u zelf nieuws heeft dat u graag gepost zag op zwemclub.be, hoeft u maar een bericht te sturen dankzij onderstaand formulier!

Het moge duidelijk zijn: zwemclub.be wil ervoor zorgen dat een Olympische sport als zwemmen niet verwatert in het overgrote aanbod van online media. Het zwemmen in Vlaanderen heeft recht op een plaats op Internet!
Als u ons wil contacteren om mee te werken aan deze site, voor opmerkingen, nieuws of suggesties kan dit via onderstaand formulier.

Contacteer Zwemclub.be

Dit formulier is hoofdzakelijk bedoeld om opmerkingen, suggesties of vragen in verband met zwemclub.be (website, nieuws, hosting, ...) te stellen.
Voor praktische vragen in verband met zwemmen, zwemlessen of zwembaden gaat u best naar ons forum. Er is dan een grote kans dat een bezoeker van het forum u verder kan helpen.

Info *