Intussen...
Intussen vernamen we uit erg betrouwbare bron dat er wellicht nog een aanpassing en wijziging van de data komt voor...het BK jeugd!
Bericht toegevoegd op 16/9/2005 om 18u38

Eddy (26/9/2005 14u43)
Denk ook eens aan kleinere clubs met maar 1 trainer. Diene mens brengt zijn gehele verlof in de Belgische zwembaden door. Niet alle clubs zijn fusieclubs en hebben verschillende trainers ter beschikking !! En hoe zullen de echtgenotes van die trainers reageren als manlief de ganse zomer in het zwembad verblijft ! Misschien is het verplichte celibaat een oplossing. En wanneer moet die trainer zijn stage ter voorbereiding van het BK plannen, misschien ook een aparte stage voor benjamins, kadetten en senioren ?
Diezelfde trainer moet ook nog naar de trainersvergaderingen e.d. en naar de bijscholingen. Het wordt echt ondoenbaar voor kleine clubs. Een ideetje, we kunnen misschien alle West Vlaamse clubs fusioneren met het provinciaal bestuur als Co

Klaas (17/9/2005 21u05)
Waar is de Belgische zwemwereld in godsnaam mee bezig. Idd uitermate slechte data voor het BK