Wel Belgische toppers op verder dunbevolkte FGP te Brugge!
Een dunbevolkte FGP was het deze keer...
Ook de jeugd in de namiddag en de finales eindigden ruim voor tijd.
Grote namen uit de Belgische zwemwereld, maar weinig volk en een bij tijd en wijlen erg mottige organisatie. 100 jaar BZK verdient veel beter dan dit als je het mij vraagt.
We ontmoetten niet alleen een zwemmer die hoopte te zijn ingeschreven voor de rechtstreekse finales, maar van het beloofde verwittigen van de club bij selectie was blijkbaar niets in huis gekomen. We zegden het al eerder: voor een wedstrijd van dit niveau zagen we liever de startlijsten op het internet.
Op de 200 vlinder Heren probeerde men in de voormiddag even of het niet zinvoller was de groep zwemmers meteen naar de finales te verschuiven, maar uit respect voor de opgedaagde zwemmers (er was maar

Bericht toegevoegd op 23/4/2005 om 23u06

Zwemliefhebber (24/4/2005 22u16)
Gewoon schandalig duur 7.5 euro met 2 man en 2 dagen+programma maakt 32.5 euro voor u kind van 11 jaar in totaal 5.5min te zien zwemmen