PUIK WERK van VZF voor Vlaamse kampioenschappen
Het dient maar eens gezegd: als de VK zo puik georganiseerd worden ter plekke als de info nu vooraf, dan is dat op en top in orde!
Proficiat aan het hele VZF-team dat blijkbaar keihard gewerkt heeft aan de voorbereiding van het VK
Als je
Bericht toegevoegd op 4/3/2005 om 20u26

moderator (7/3/2005 21u39)
Kreeg bericht van de VZF dat de letters K/J/D in de startlijsten NIET ter zake doen, is foutje in het computerprogramma. Dus don't worry!!

Dieter (7/3/2005 14u33)
Ik heb het over de startlijsten ... ok vaak genoemd het programmaboekje ..., en als je het zou bekijken dan zie je achter de computernummer een kolom met af en toe een 1-letterige code (K, J of D) deze komen bij de vrouwen EN de mannen. En ik weet echt niet wat die D wilt zeggen, het betekent al zeker niet Dames ....

moderator (7/3/2005 13u35)
Als je het echt over het PROGRAMMA hebt, dan staat traditioneel H voor HEREN en D voor DAMES :-)