Moderators: Pierre Vis, broemi
Pierre Vis schreef:Ik ben s gaan kijken wat er zoal op de mzk-site staat:
Naast de clubrecords vind je ook de limiettijden vr BJ, BJK en dergelijke
Het lijkt me ook interessant om de A-tijden er s bij te zetten & mss moet Nonkel Coach s aangespoord worden om nog s iets uit zn mouw te schudden..
Ernie schreef:Van Teamwork gesproken
Moet ook zo éh, gaat vlotter.
kvind persoonlijk dat jullie het stukje van 'sponsors' es zouden mogen aanvullen.
Volgens mij doet het de sponsors een plezier als ze hun eigen zaak zien staan op de website. Het ziete r nog behoorlijk leeg uit...
Pierre Vis schreef:Ernie schreef:Van Teamwork gesproken
Moet ook zo éh, gaat vlotter.
kvind persoonlijk dat jullie het stukje van 'sponsors' es zouden mogen aanvullen.
Volgens mij doet het de sponsors een plezier als ze hun eigen zaak zien staan op de website. Het ziete r nog behoorlijk leeg uit...
I know, keb da ook al s laten vallen..
Alhoewel het er ook niet te veel moeten worden!
gast schreef:Er zijn ook clubs die de inschrijvingen voor de wedstrijden op hun site vermelden. Misschien ook wel interessant, nie?
Domien schreef:da van die clubrecords ligt wel ni aan broemi maar aan mij, ik eb ze em nog ni kunnen doorsturen, trouwens voor u eeft da toch geen belang die clubrecords ge et ze al allemaal, maar ge moet da heel den tijd bijwerken en dast probleem, ze moeten nog bijgewerkt worden van ettelbruck en zo, das een karwei da veel tijd vraagt zenne, dus vraag k mij af hoe haalbaar et is om da op de site te smijten
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten