Moderator: Emiel Meijlaers
Pierre Vis schreef:Vernieuwd is niet het juiste woord; wanneer zal de site eens uitgewerkt worden lijkt mij correcter. Kversta nie da zwemclub.be da al online heeft gezet
Admin Geert schreef:Pierre Vis schreef:Vernieuwd is niet het juiste woord; wanneer zal de site eens uitgewerkt worden lijkt mij correcter. Kversta nie da zwemclub.be da al online heeft gezet
Dat was op vraag van OZV zelf... maar ge moet dat verstaan, OZV is van Limburg... (j/k)
Anonymous schreef:Wtf voor een slecht site, amai zanne, en ozv zuigt ook zanne.
Pierre Vis schreef:Anonymous schreef:Wtf voor een slecht site, amai zanne, en ozv zuigt ook zanne.
De site ziet er nu wel behoorlijk uit!
Wel jammer dat er nagenoeg geen interactie is
broemi schreef:Pierre Vis schreef:Anonymous schreef:Wtf voor een slecht site, amai zanne, en ozv zuigt ook zanne.
De site ziet er nu wel behoorlijk uit!
Wel jammer dat er nagenoeg geen interactie is
Mja, de bezoekers kunnen mssn niet met een pc werke
Speed_BB schreef:Veel movement zit er hier ook niet meer inWas bij ons ook zo in het begin
Mjah...
Anonymous schreef:Speed_BB schreef:Veel movement zit er hier ook niet meer inWas bij ons ook zo in het begin
Mjah...
Wij vinden het zwemmen belangrijker, zie maar naar Tom.![]()
Als we naar het gezwets op het forum van KWZC kijken,krijgen we de indruk dat het meer een vereniging van fuifnummers is, waar zwemmen en trainen op de laatste plaats komt.
![]()
![]()
Blackdrive schreef:Kijk, het zit zo: ik zal niet ontkennen dat zwemmen bij mij niet op de eerste plaats komt. maar op de laatste? nee, maar buiten het zwembad ben ik graag nog eens met iets anders bezig.
Swimtalk kunnen we ook in het zwembad doen (wat jullie dan doen waarschijnlijk), in dat opzicht is het forum natuurlijk nutteloos. daarbij probeer ik toch nog altijd enige zin in mn posts te steken. complete onzin zal je mij (hopelijk) niet zien uitkramen.
ik zal dan ook niet vaak in fora van andere clubs posten, ik hou er wel wat rekening mee dat sommigen een net forum willen.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten