Moderators: wim, Pierre Vis
broemi schreef:volgens mij, kweet niet hé, zouden de clubs eerder zich interesseren in een .be, .com,... adres dan een account op een subdomein bij zwemclub.be.
Aangezien de prijzen serieus gezakt zijn en een .be adres al aan €10 verkrijgbaar zijn.
Dan kan eenvoudig dat adres gelinkt worden met het subdomein.
Ik denk dan, als je dan een goedkoop hostingpakket in elkaar steekt dat je dan nog meer clubs zult aantrekken.
Volgens mijn mening!
Pierre Vis schreef:broemi schreef:volgens mij, kweet niet hé, zouden de clubs eerder zich interesseren in een .be, .com,... adres dan een account op een subdomein bij zwemclub.be.
Aangezien de prijzen serieus gezakt zijn en een .be adres al aan €10 verkrijgbaar zijn.
Dan kan eenvoudig dat adres gelinkt worden met het subdomein.
Ik denk dan, als je dan een goedkoop hostingpakket in elkaar steekt dat je dan nog meer clubs zult aantrekken.
Volgens mijn mening!
Of hoe iemand van gedacht kan veranderen...
Pierre Vis schreef:Toeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!
Kun je een kleine hint geven?!
Een provincie?
Grote club?
Kleine club?
Hopelijk zijn het een beetje schappelijke pipo's dan kan er nog meer geleuterd worden
Pierre Vis schreef:Ik weet al welke de nieuwe club is!![]()
Tis een een bescheiden club, die wel al enkele goeie zwemmers heeft voortgebracht...
Der is trouwens nog veel werk aan de site; tzal dus nog nie vr de eerstkomende weken zijn, eer de site officieel geopend kan worden!
Pierre Vis schreef:Pierre Vis schreef:Ik weet al welke de nieuwe club is!![]()
Tis een een bescheiden club, die wel al enkele goeie zwemmers heeft voortgebracht...
Der is trouwens nog veel werk aan de site; tzal dus nog nie vr de eerstkomende weken zijn, eer de site officieel geopend kan worden!
Is er nu echt niemand nieuwsgierig? Ik verwachtte bestookt te worden met vragen daaromtrent *of omkooppogingen; ik ben ook maar eens mens é*
broemi schreef:Pierre Vis schreef:Verdomme, onder kruiperke![]()
Maar ik krijg dan wel een commissieloon, want ik heb ui wel de tips gegeven
Ja, tis goemet een percentje is pierre wel content é
Keer terug naar Website en forum
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten