Hopelijk krijgen we morgen wat vuurwerk te zien.
Een paar Olympische limieten voor de Belgen als aperitief en dan n WR id finales als toetje, ja daar zou ik wel voor willen tekenen
Toch wel al één halve finale binnen, Bruno Claeys op de rug in een BR dat hij van Maene afsnoepte (hoorde het zopas op het nieuws, weet wel niet welke afstand)
Nous chantons le folklore, nous chantons l'amitié, nous veillons Theodore aux feux de la St. V, nous avons la penne fière et aimons la liberté, buvons ensemble à l'université...
grandjean wat doet ie nu een lekkere 49.09 zou hij in de finale onder de 49 duiken? tzal wa vroeg zijn zeker maja duimen é
fonteyn is ook goe bezig. vraag mij nie hoe hij het doet met zijn 6 slagen per 25m, maar ie zit toch wel mooi ook tussen de groten
Phew wat een EK! Maar ligt het aan mij of ziet die francoos die het WR heeft gebroken er echt niet natuurlijk uit. Ik vind het zelfs degoutant, zijn trapezius is precies een enorme huidflap, brrrrrr
Wat is het verhaal van Vavourakis en te fragiele badpakjes Pierre, ik lijk iets gemist te hebben .
Nous chantons le folklore, nous chantons l'amitié, nous veillons Theodore aux feux de la St. V, nous avons la penne fière et aimons la liberté, buvons ensemble à l'université...
Dat heeft hij bij deze opnieuw bewezen, 21.50, wat een beest ! Jammer voor Yoris, gestrand op 2/100 van de finale...