Anyway, kben content van mijn experimentele opstelling; paar gasten die eindelijk hun stek gevonden hebben..
Moderators: wim, Pierre Vis
Domien schreef:Ik mij niet bezig hou met mijn jeugdteam dat je dus trots mag zijn op je overwinning. Je altijd mijn beesten eens mag uitdagen, we stomen af op de titel, dit seizoen reeds elke match gewonnen en slechts 3 tegendoelpunten!
Domien schreef:PV je bent een goeie oefenmatchploeg voor mijn beesten, geen enkele blessure opgelopen, merci
Domien schreef:Het was een veredeld B-team aangezien ik maar een kern van 15 spelers heb... Alle spitsen waren trainees en 2 verdedigers had ik ook vervangen. Ja, je speelde een verdienstelijke match maar aan het tempo dat je werkt met je ploeg haal je binnen 5 seizoenen ng geen promotie. Train gewoon door op hetzelfde bv scoren of verdediging en verkoop je trainees, gebruik dat geld + het geld van je matchen om nieuwe spelers te kopen. Dan zal je ster snel rijzen
Pierre Vis schreef:Mn centrale (jeugd)verdediger zit aan 8 sterren; binnenkort laat ik hem los in mijn eerste ploeg
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten