PIF extension
Short for Program InFormation file, a type of file that holds information about how Windows should run a non-Windows application. For example, a PIF file can contain instructions for executing a DOS application in the Windows environment. These instructions can include the amount of memory to use, the path to the executable file, and what type of window to use. PIF files have a .pif extension .
Speed_BB schreef:Dat virus op msn is intussen opgelost maar da bij mij nieAl sinds zondagavond moet ik mij vooruitslepen en moet ik bijgevolg ook de trainingen missen
Heel de winter niet ziek geweest en nu heb ik het dubbel en dik zitten
![]()
Speed_BB schreef:Dat virus op msn is intussen opgelost maar da bij mij nieAl sinds zondagavond moet ik mij vooruitslepen en moet ik bijgevolg ook de trainingen missen
Heel de winter niet ziek geweest en nu heb ik het dubbel en dik zitten
![]()
refetus schreef:ja, man.
Blackdrive, ze zeggen soms da ik grof ben maar nu zeide gij da toch een keer ze![]()
Blackdrive schreef:daar heeft zaterdagavond toch niets mee te maken ee?
als ge niet tegen een pint kunt mag je dat gewoon zeggen hoor
polleke schreef:da virus eeft den elft van mu muziek gekelderd blackdrive, ebde gij geen schade?
Blackdrive schreef:polleke schreef:da virus eeft den elft van mu muziek gekelderd blackdrive, ebde gij geen schade?
ik klik natuurlijk niet op zo'n dingen![]()
en wat is gekelderd?
Blackdrive schreef:
het was maar om te lachen...![]()
als speed wil haal ik het wel weg.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast