Speed_BB schreef:Tjah hij is wat kwaadHopelijk waait het over Polleke
Maar met de trein en bus dat kost geld en dat heb ik er niet echt voor over sorry
Ik ga niet ffkes 40euro neertellen voor een uitstap die mij toch minder kan kosten
Blackdrive schreef:maar dan moet er wel eerst bowlen of karten gekozen worden
bij bowlen zullen er wel meer meegaan en het is een stuk goedkoper maar karten is natuurlijk wel spectaculaider hé
Speed_BB schreef:Zou die Poll niet beter op de mainpage van de site komen en niet hier in het forumIk denk dat we daar meer mensen gaan bereiken
Oproep dus naar onze webmaster, Polki, toe verander nu aub eens die Poll
Dank u Maak er in de aard van 'activiteit krokus' van met de keuze bowlen, karten, film
refetus schreef:Voor mij is het ook allemaal gelijk wat dat we doen in de krokus.
Maar ik denk dat we het beste gaan bowlen
->meer man
->goedkoper
->gemakkelijker te bereiken
->msh disco-bowling (als je om 8u vertrekt eindig je waarschijnlijk in de disco bowling, ik dacht dat het rond 9u30 of 10 begint dus...) Ofwel ga je ergens in de namiddag, dan komen er msh meer man op af.
Ik zou wel graag willen gaan karten maar ik denk dat ietsje te duur zal uit komen. vooral als je dan nog eens met een stuk of 3 meegaat.![]()
Film kan natuurlijk ook. we kunnen msh naar THE INCREDEBLES gaan kijken he blackdrive!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten