polleke schreef:jup speedup, das goe voor mij, maar laat het op tijd weten he, zodat ik mu werk kan regelen, enne, da van die graskanten afrijden refetus, karten is iets moeilijker zulle, ge gaat afzien in de grand prix zulle
Anonymous schreef:We zullen ne keer kijken éOndertss ligt onze site weer plat
Ksnap nie wat er allemaal gebeurt maar hopelijk kan er IEMAND da rap in orde brengen
En nui ffkes esthetica blokken YEAH
![]()
![]()
Speed_BB schreef:Anonymous schreef:We zullen ne keer kijken éOndertss ligt onze site weer plat
Ksnap nie wat er allemaal gebeurt maar hopelijk kan er IEMAND da rap in orde brengen
En nui ffkes esthetica blokken YEAH
![]()
![]()
Da was ik zodanig slim om mij nie in te loggen
Speed_BB schreef:De volgende keer zal ik wat luider HOESTEN als de Demaré 's hun boekentas uit den auto laden om dan vervolgens ffkens nen goeiendag te zeggen![]()
Speed_BB schreef:Mss kunnen we Blackdrive zijn organisatietalent aansprekenOf hij kan voor wat volk zorgen (Al die vrouwelijke kennissen, en ontken nu niet want op oudejaar zag hij mij nie staan aan den bar door zijne fanclub
)
Speed_BB schreef:Ik heb niks voor ogenMoest internet dat nu toelaten zou ik u een flinke por tss de ribben toedelen maar da ga dus niet
Het was ffkens bedoeld als grap zeker niet als verwijt ofzo
Want we weten wel wie de lady-killer is binnen WZC/DZV
![]()
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast