Speed_BB schreef:Nogmaals, zoals in andere rubrieken op onze site ik al reeds zei, ik lanceerde iets als grap en dat wordt dan serieus genomen en op de koop toe worden mijn woorden verdraaid! Ik dacht dat binnen onze groep(en ook een andere club die soms komt trainen bij ons AHUM DZV) iedereen wel volwassen genoeg was om één of andere losse, grappige opmerking te doorzien maar het tegendeel is dus bewezen. Dat zit in "dendezen" zijn kopke redelijk diep en begin me dan ook meer en meer aan dergelijke dwaze veronderstellingen te ergeren. Ik dacht dat zoiets als sfeer binnen een groep belangrijk is en ik denk dat ik die op een gezonde manier toch probeer wat op te peppen. Ik zal mijn besluiten hieruit trekken en ben zeker wel oud en wijs (of ist lelijk)genoeg om te weten wat ik in het vervolg maar moet gaan zeggen of niet, kben namelijk serieus in mijn 'gat gepekt' zoals de Waregemnaars da zegn
Misschien wil de persoon die aanleiding tot deze toffe 'geruchten' kwam om mij efkes wat te beschamen dan toch ne keer wilt zeggen wie hij is. Ik denk wel dat ik sterk verschil van een ander persoon die elk meiske int zwembad eeft gezien
en als de groep mij niet zo ziet jah dan bennek voort
Alléé tzat diep maar tis deruit
Bij deze neem ik ZEKER NIETS kwalijk wat onze trainer zei of eerder typte, want hij ging wel even mee in het spelletje en doorzag (als volwassene) dus wel de grap:) ->zie commentaren
Domien schreef:O ja ik zie da al helemaal zittn zo ne klaagmuur, ik stel voor de voorgevel van het gebouw van de kbzb te nemen.
Speed_BB schreef:Die van UZKZ zijn wel echte grapjassenenfin ge moet wat kunnen ontstressen ook zeker in de examenperiode
't is de bedoeling da die klaagmuur een beetje serieus en hopelijk nie te veel gebruikt wordt en in principe voor dingen die hoofdzakelijk KWZC aanbelangen. Ahja als ge et bovenstaande zo een beetje leest, begrijpte mss datter af en toe zo graag iemand wa roddels verspreidt en tis da nog gen meisken
mee oe minder volk oe meer zever
Juntos schreef:Wanneer verandert de poll "Willen je ouders meehelpen in het bestuur van KWZC?"
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten