Ik begrijp perfect de kritiek van de trainers en het bestuur en vind het zeer spijtig dat de trainingsinzet soms wat mager is
Toch moet ik er aan toevoegen dat het als laatste jaars op 't college moeilijk is om school met sport te combineren(en me ook frustreert

)
Bij ons op school pleit directie zogezegd voor sport maar als men ons met taken en andere prutswerken blijft opschepen komt er van sporten niet veel meer in huis!
Mijn agenda staat vol met overhoringen dus moet je niet te veel meer plannen, het is leren voor de toets van morgen en dan voor de dag erna. Dan krijgen de leraars nog het formidabele idee om je wat opzoekingswerken of boeken te laten lezen en kan je gerust achter je bureau blijven kamperen! Hier is het dikwijls kiezen tussen sport en school en als 'school' niet goed is moet ik er niet op rekenen om te gaan trainen. Schaf toch die zever van kleine toetsen af want wie zal mij volgend jaar een 'toetske' geven over 50 woordjes frans en wa vertalingsoefeningskes als ik hoger onderwijs ga doen.