Volgend jaar herschikking Vlaamse kampioenschappen
Kalenderinfo
Stilaan raakt onze kalender gevuld. Hierbij dank aan alle clubs en medewerkers die zo vriendelijk waren de info door te sturen.
Noteer alvast ook maar dat de jaarlijkse Speedo Challenge, die op tal van provinciale kalenders nog met ?? staat aangegeven, doorgaat op zaterdag 13/11/2004. Bekijk onze kalender voor meer info!

Vlaamse Kampioenschappen
Naar we vernomen hebben gaan de Vlaamse Kampioenschappen Senioren en Jeugd volgend jaar, 2005, op twee verschillende weekends door.
Men stapt dus af van het vertrouwde programma "jeugd in de voormiddag" en "senioren in de namiddag".
De Jeugd gaat door tijdens het weekend van 5/6 februari 2005, de Senioren strijden om de medailles op 12 en 13 maart 2005.
Reden zou zijn het "openstellen" van de VK, zodat buitenlanders maar
Bericht toegevoegd op 16/8/2004 om 16u44

Pierre Vis (18/8/2004 9u56)
Komaan