Lokeren SWEM BK Lange Afstand
We waren er weer bij, gisteren in Lokeren bij SWEMs versie van het Open Water-zwemmen.

Een koudere dag dan vorige week in Willebroek...
Ook een ander soort wedstrijd: op een zeilmeer ligt een driehoekig parcours van 750m, beetje vreemd zicht, maar zwemt wel lekkerder dan die baantjes op en af, als je het ons vraagt.

Een wat schaars-bezette wedstrijd als je het ons vraagt, en niet al te veel publiek in de tent, maar ja, het is en blijft vakantie,he?

De senioren scoorden alweer erg voorspelbaar:
op de 5km schoolslag meisjes won Alexandra Joos van First in 1.35.25
op de 5km schoolslag heren was Michel Bogaarts van SCZ de nr 1 in een tijd van 1.32.13
Een Brian Ryckeman op de 5km vrije slag heren zette 0.58.37 neer, ruim voorschot dus op Maarten Hermans van GZVN die pas aantikte na 1.06.34
De te verwachten Cindy Persoons op de 5km vrije slag dames klokte af op 1.02.53, voor Sanne Schaubroeck van KZK, die finishte in 1.10.54

In de namiddag werden dan alle reeksen 1500m schoolslag en vrij gezwommen (met alweer een triomferende Ryckeman), en de afsluitende jogging op 750m.

Voor enkele sfeerfoto's , kijk in ons foto-album!
Wie zichzelf op de foto herkent, en een watermerkvrij exemplaar wil, stuur dan een mailtje!

foto hieronder: 1500m vrije slag kadetten meisjes, finish!

Bericht toegevoegd op 15/8/2004 om 14u15