Medewerkers gezocht
Ben je geheel begeesterd door de zwemsport en volg je de laatste nieuwtjes op de voet? Zou je graag je sportieve journalistieke talenten verder uitwerken? Dan kan Zwemclub.be, Belgi
Bericht toegevoegd op 17/1/2003 om 12u46

Broemi (27/6/2003 4u13)
Volgens mij was vinken.be toch de eerste zwemportal?

Broemi (26/5/2003 10u05)
Hebben ze er nu al gevonden?

Geert (17/1/2003 20u29)
Swim.be zag een samenwerking niet zo zitten, wegens tijdgebrek. Swim.be houdt liever vast aan zijn manier van werken, het is zijn goed recht, hij werkt al jaren op deze manier en hij is er het best mee vertrouwd. Al deze nieuwe zaken boezemden hem wat angst in en tijd om ze aan te leren heeft ie niet. Jammer.

Cyr (17/1/2003 17u30)
Waarom gaan swim.be en zwemclub.be niet gewoon samenwerken op gebied van informatie uitwisseling etc...? Zwemclub.be zorgt voor een mooie site met alles erop en eraan en swim.be zorgt voor de nodige info
Om het met het motto van een andere bekende Belgische zwemsite te zeggen: United we stand, divided we fall....