Poll op BSU
Op de site van Belgian Swimmers United loopt er momenteel een rondvraag over of er een samenwerking zou moeten zijn tussen zwemclub.be en BSU. De vraagstelling is volgens ons nogal ongelukkig ("Vind je dat BSU ge
Bericht toegevoegd op 2/9/2002 om 14u43

jean marie (8/9/2002 12u43)
Ik ben steeds weer verwonderd wat voor kwaadbedoelde mensen hun stinkende negatieve zijden in alle anoniemiteit op het web brengen. Maar wij zijn optimist: het goede zal steeds overwinnen!
Samenwerking, synergie of andere goedbedoelde actie die de mensen naar mekaar toe brengen zijn overal en steeds welkom.
In diversitate unitas!(rara?)

Zwemclub.be (6/9/2002 18u43)
De ongepaste commentaar die niets te maken had met de poll op BSU is verwijderd.

G (3/9/2002 19u48)
Het zou een betere vraag geweest zijn indien je 'samenwerken' had geschreven ipv 'ge

Geert (2/9/2002 22u29)
2 keer op voeg toe gedrukt :-) We hebben nochtans stukje code die dat verhindert maar zal op dit formpje nog niet toegepast zijn.

Ik vind het een goeie vraag op BSU, maar poll is al weg?

sTc (2/9/2002 22u05)
De rede van de vraagstelling is eenvoudig gevolgd uit de discussie op Swim.be.

sTc (2/9/2002 22u02)
De rede van de vraagstelling is eenvoudig gevolgd uit de discussie op Swim.be.

Dieter (2/9/2002 15u32)
Een samenwerking zou niet slecht zijn denk ik, enfin niemand heeft er iets mee te verliezen ?