't snelste bad van 't land?
Gisteravond ging in het stedelijk zwembad van Oostende (zoals netjes boven de ingang hangt "'t snelste bad van 't land") de Flanders Coast Meeting 2007 van start.

Vooraf was er geen startlijst te vinden, en woensdagnamiddag bleek het gsm-contactnummer van de wedstrijd, zoals het op de site stond vermeld, onbereikbaar. Wie dus zoon of dochter wilde afhalen en enig idee wou hebben van einduur van de wedstrijd, was er aan voor de moeite.

Alhoewel elektronische tijdopname was er gisteravond voor het publiek g

Bericht toegevoegd op 17/5/2007 om 10u02

een simpele geest (13/7/2007 18u22)
De hoofdcommentator is blijkbaar keigoed in 't afbreken van alles. (aan de schrijfstijl te zien is al menig organisatie met de grond gelijk gemaakt... ("werkt" misschien in de bouw ??) Ik stel voor je eens aan te bieden bij de organiserende club bij 't op poten zetten van de volgende meeting. Misschien zal er een minder grote bek opgezet worden. Kritiek geven is 't allergemakkelijkste wat je kan doen. Bewijs jezelf eens ! De oplossing van "oplossing" (eerste reactie op artikel) is 200% terecht : ga kijken naar je kinderen i.p.v. ze af te zetten en te halen ! Trouwens : als je geen geld wilt spenderen voor je (klein)kinderen : kruip dan in je kelder en wacht tot je dood gaat zou ik zo zeggen...

moderator (15/6/2007 16u37)
Niet overdrijven, he?
Mij maak je niet wijs dat je de onkosten van een zwemwedstrijd kan dekken door een peperdure inkom. Je dwingt gewoon mensen om buiten te blijven. Misschien eens overwegen om maximaal 2

van den broeck (12/6/2007 12u39)
Heb je al eens berekend hoeveel de organizatie van een wedstrijd kost?
Huur zwembad. EHBO. extra redder. Kamprechter. Jurysecretaris. electronische tijdopnamen. een drink aan de officials Wijnig zwembaden hebben een tribune dus komt er nog de kosten van verplaatsbare tribunnes bij.

oplossing (25/5/2007 19u14)
Ik heb de oplossing voor het probleem: ga zelf kijken hoe dochterlief