Filmpjes van het BK
Aanwezigen hebben het wellicht gemerkt, wij van zwemclub.be hebben naar hartelust filmpjes genomen van de recordprestaties op het Belgisch Kampioenschap te Charleroi. U kunt de filmpjes bekijken door links in het menu op filmpjes te klikken. Zorg er wel voor dat u eerst het kleine stukje software (de DivX codec) downloadt en installeert, anders zult u de filmpjes niet kunnen zien! De codec zorgt er namelijk voor dat de kwaliteit van het filmpje goed blijft, zelf al verkleinen we de grootte van het bestand (dit om mensen met een gewone modem ook vlot te laten downloaden). Momenteel slechts 3 filmpjes, meer volgt later !

Bericht toegevoegd op 22/8/2002 om 22u16

G (22/8/2002 22u40)
Is niet onmiddellijk onze bedoeling, maar toch bedankt.
We geven ons materiaal langzaam vrij, zo kunnen we de 'stille' periode die nog wel enkele weken zal duren overbruggen.

Pieter (22/8/2002 22u20)
Ik dacht eerst dat zwemclub.be niets meer zou te bieden hebben dan swim.be. Ik moet echter zeggen dat ik me toch wel vergist heb :-)