Uitslagen poll vorige week
Onze rondvraag van vorige week ging (hoe kan het ook anders) over de organisatie van het BK in Charleroi. Meer dan de helft was hierover dik tevreden, want 55.9% vond de organisatie perfect. 33.3 % vond de organisatie vlotjes is verlopen. Er waren ook enkele minder optimistische zielen aanwezig, want 5.4 % vond dat de organisatie moeizaam verliep en nog eens 5.4% vond zelfs dat de organisatie chaotisch was! Een kleine minderheid echter, dus mag het organisatieteam zich een pluim op de zwembadmuts steken! Poll van deze week gaat over de rustperiode na de BK piek... hoelang rust jij uit van de inspanning?
Bericht toegevoegd op 19/8/2002 om 14u53

Geert (22/8/2002 22u08)
Er is nog een derde soort jean marie, de soort die het leuk vindt om zomaar op het slechtste te klikken, zelfs al hebben ze totaal geen affiniteit met het getoonde onderwerp

jean marie (22/8/2002 12u12)
Ik vermoed dat de (weinige)negatieve beoordelingen slechts van twee soorten mensen kunnen komen: zij die jaloers zijn dat zij het niet konden/mochten organiseren, en zij die steeds alles zwart zien. Naar mijn bescheiden mening vond ik die twee weekends gewoon meesterlijk, wat een feest!... wie zou het beter kunnen? Nieuwe challenge voor volgend jaar.