Tweede dag BJK in Wezenberg te Antwerpen
Op de tweede dag was het bij de miniemen opieuw Jolien Sijsmans die het heft in handen nam op de 200m vrije slag. Ze won deze afstand met een voorsprong maar liefst 4 seconden in een tijd van 2.15.37.
Bij de kadetten toonde Sasha Van Den Branden opnieuw haar kunnen en won dezelfde afstand ook met 4 seconden voorsprong in een tijd van 2.06.09. daarmee komt ze heel dicht bij haar EJK-tijd van 2weken geleden!
Aerents Jorina zwom de 50m rugslag in 0.30.60. Dit was bijna 0.7sec trager dan op het EJK, maar wel goed voor een eerste plaats. Afwachten of ze in de finale straks sneller gaat.
Bij de benjamins meisjes toonde Bomon Ruby zich opnieuw de sterkste met goud op de 200m wissel in een sterke 2.37.83.
Bij de kadetten was Kimerly Buys zoals verwacht de sterkste op de 100m vlinder. Ze pakte het goud in 1.03.96. Een sterke tijd die opnieuw sneller was dan op het afgelopen EJK.

Bericht toegevoegd op 29/7/2005 om 13u28