Werkgroep eendjes
De VZF publiceerde na rijp beraad op zijn website ook de resultaten van de werkgroep "eendjes".
We grasduinden door de besluiten...en we pikken er heel kort enkele elementen uit.
U kan het volledige dossier hier doorlezen.

Positief is alvast:
De werkgroep bestond uit h
Bericht toegevoegd op 16/6/2005 om 17u42

Ik (18/6/2005 10u09)
Die niveauindelingen vind ik positief. Maar waarom kan men de 8-10 jarige eendjes niet dezelfde behandeling geven als de rest? Deze kinderen worden stilaan ook groot genoeg om een keer te leren 'verliezen' dat zijn geen kleutertjes meer hoor, de 6-8 jarige OK, maar vb een 9-10 jarige berperkingen opleggen qua aantal wedstrijden per jaar vind ik spijtig, dat komt dan overeen met ongeveer 1 wedstrijd per maand? Laat deze toch zelf kiezen hoeveel en waar ze willen meedoen. Jonge voetballerkes worden ook hetzelfde behandeld als de grotere, dacht ik?
Door

Jo (17/6/2005 23u16)
de voorzitter van Sporting Charleroi CSC (Stany Przysiuda) bemerkt sinds twee jaar de zelfde tendensen bij de franstalige federatie.
Hij vreest voor de toekomst want de zwemmers stoppen dikwijls met de puberteit als zij meer moeten werken om tijd te winnen. Wat gebeurd er binnen een jaar of twee als er nu al minder eendjes en benjamins zijn ?
jogodeau@yahoo.fr

moderator (17/6/2005 15u20)
Yep, ik denk er n

Pol (16/6/2005 20u42)
interessantere dingen dan in een zwembad zitten op zondagnamiddag? als dat zo is, stop dan met zwemmen en ga iets anders doen!doelpunten scoren is helemaal niet stoer, het is zelfs mietjesachtig! voetbal= dikke 0!