Uitslag Flanders Coast
Het was me de tweedaagse wel in Oostende!Men zwom letterlijk en figuurlijk de pannen van het dak. Onder andere enkele mooie limiettijden voor EJK (maar lees daarover op de site van de Vlaamse zwemfederatie). Het is voorlopig nog even wachten tot Coast op zijn overigens verzorgde site een uitslag online kan zetten, maar intussen kan u bij ons terecht voor een voorlopige versie, zo hebt u toch iets.
Onze excuses voor de leesbaarheid, but it's the best we could get.
Klik hier
Voor een betere versie zorgt Coast op tijd en stond.
Bericht toegevoegd op 7/5/2005 om 22u10

HZA (9/5/2005 21u26)
Waarom dan kleine clubs niet helpen? Hoe zet je een uitslag op het web? Inscannen en als pdf? Maar dan krijg je al direct enorm grote bestanden! Iemand al de site van Tremelo gezien ? die (Pieter Faes??)slaagt erin om de uitslagen in een fatsoenlijk en mooi formaat op het net te zetten, bovendien te linken met een database, zodat je van elke zwemmer de historiek kan volgen. Fantastisch gewoon! Waarom zit zo'n module niet in Topswim?? In mijn ogen heeft VZF hier wel degelijk een opdracht!

moderator (9/5/2005 18u15)
Tja, ik denk persoonlijk niet dat de VZL of liever de Vlaamse Zwemfederatie hier veel verantwoordelijkheid heeft, de clubs moeten dat z

STEEDS OP ZOEK...... (9/5/2005 17u42)
Met alle begrip voor de grote moeite die een club aan de dag brengt, voor het organiseren van een zwemwedstrijd.Kan je er niet omheen, de UITSLAG is zowat het belangrijkste van het hele gebeuren dit zowel voor de zwemmers alsook de supporters. Een uitslag die pas na 1 week gepubliceerd wordt heeft niet veel waarde meer.
Het is dan ook eigenaardig dat verschillende clubs ZOVEEL moeite doen om hun wedstrijd in goede banen te leiden, vaak met heel wat succes, maar er niet in slagen een uitslag online te krijgen. Naar mijn inzien iets wat een zeer grote publicitaire waarde heeft, die eventueel zelf kleine foutjes (in de organisatie)volledig kan laten vergeten.
Hier speelt de VZL een te klein rol, daar waar zij bij dit probleem een nog grotere verantwoordelijkheid zouden moeten dragen. Van de Belgische Bond dan nog maar te zwijgen, maar vanuit dat kamp zijn we dat wel gewoon.
Het is niet de bedoeling om de zaak af te breken, maar dit moest er even uit.
Verder wil ik aan alle mensen die zich voor wedstrijden en het zwemmen in het algemeen hun beste beentje voor zetten een warm hart toedragen.

moderator (9/5/2005 12u46)
Voor alle duidelijkheid:
we doen zoveel mogelijk ons best om het zwemmen zo goed mogelijk te promoten. Dus als we kunnen helpen door een uitslagje hier of een programmaatje daar online te plaatsen, dan doen we dat graag.
We willen clubs die het goed doen, stimuleren en steunen. En clubs die op dat vlak wat meer moeite hebben, aanzetten tot dat ietsje meer.
Wat COAST betreft: mooie site Michael, van grote hulp vermoeden wij voor jullie zwemmers, en we hadden er dus alle vertrouwen in dat de offici

Michael Ghyselbrecht (9/5/2005 12u25)
De webmaster van de COAST-site (www.users.pandora.be/coastswim)was dit weekend aan het genieten van een welverdiende vakantie waardoor de uitslag even op zich laat wachten.
grtz Michael

Marleen (8/5/2005 13u41)
Bedankt voor de uitslag van de meting in OOstende dit WE ! Dat duurt nogal eer de eerste resultaten op internet verschijnen. Telkens merk ik dat jullie de eerste zijn. Gefeliciteerd !

Wim (8/5/2005 10u42)
Beetje wazig, maar leesbaar, bedankt voor de snelle uitslag!

grtn Wim

STEEDS OP ZOEK...... (7/5/2005 23u35)
Bedankt voor de moeite voor het plaatsen van de uitslag. Wij stellen het ten zeerste op prijs om zo snel op hoogte te zijn van zwemwedstrijden.