15 mei 2005: 3e Manche Superprestige in Hasselt!
Terwijl in Oostende de Flanders Coast plaats vindt, denken we al vooruit aan de 3e manche van de Superprestige.
Naar verluidt zullen "bijna 400 zwemmers uit 23 clubs op Pinksterdag (15 mei) aantreden in de 3e manche van de Superprestige: de "GP Beker van de stad Hasselt"."
Maar u leest het in detail op de site van HZS, waar je zo ongeveer alle info vindt die je maar zou wensen: van maaltijdorganisatie, tot plannetjes om je weg te vinden naar het mooie Hasselt en...sinds gisteravond, stipt zoals beloofd,...de startlijsten! Een schoolvoorbeeld van de bovenste plank!
Zonder namen te noemen: er zijn in het verleden grotere wedstrijden geweest dan dit die op het vlak van informatie niet "aan de enkels" komen van wat HZS hier nu neerzet. Het plaatst zich hiermee meteen qua wedstrijdorganisatie in de groep van vooruitstrevende clubs, en dat kan het zwemmen in het algemeen alleen maar ten goede komen. U kent onderhand ons motto: zoveel mogelijk info voor iedereen vrij beschikbaar!
O ja, dit is "the place to be": HZS!

Bericht toegevoegd op 5/5/2005 om 21u20