Superprestige Vlaanderen wel degelijk op FINA-punten bereken
De website van Superprestige Vlaanderen vermeldt dat de berekening aan de hand van LEN-punten zoals deze in de eerste voorlopige rangschikking te vinden was, een vergissing is die te wijten is aan een communicatiestoornis over de juiste TOPSWIM-versie.
Men zal zo snel mogelijk de juiste berekening maken. We hebben er alle vertrouwen in dat de berekening op correcte wijze zal gebeuren, zoals vermeld in de reglementen.
Laten we met z'n allen dit prille initiatief voldoende tijd en kansen geven om de kinderziektjes te ontgroeien...
Bericht toegevoegd op 20/4/2005 om 19u26

moderator (21/4/2005 22u43)
Terechte commentaar van Gert Simons me dunkt, en tja, het is niet de eerste keer dat de perikelen rond Topswim voor problemen zorgen. Zonder te willen natrappen naar de makers: we hopen dat er ooit een probleemloze, vlotwerkende, gebruiksvriendelijke versie komt. We wensen het iedereen toe.

Gert (21/4/2005 22u01)
Ik heb het programma gemaakt van de Youth Cup en niemand, maar dan ook niemand heeft mij gecontacteerd om iets af te spreken. Ik was trouwens al lang bezig met het programma vooraleer de VZF een nieuwe update op hun website zette. Dan was het al lang te laat om nog een update te doen. Indien ik dat had gedaan was ik alles kwijt geweest wat ik al had ingebracht. Met sportieve groeten
Gert Simons
Sportsecretaris Z.OL.A.

jo (21/4/2005 9u54)
inderdaad wie spreekt daar nu nog over .
Je mag echter niet vergeten dat in al de vorige programma's om wedstrijden te maken en uitslagen te verwerken van het type Vaes met len punten gewerkt is . En het dus pas sinds de jongste uitgave (met nog veel kinderziektes en moeilijkheden) met fina punten . Dus nog even afwachten wat de volgende uitslag geeft en dan kunnen we oordelen .

Erik (21/4/2005 8u17)
Als je zo een initiatief op poten zet, moeten de kinderziektes al lang overwonnen zijn! LEN-punten, wie spreekt daar nu nog over???