Paasmeeting Waregem
Na enkele jaren van onderbreking, die onder andere veroorzaakt werd door de sluiting van het Waregems zwembad, werd de traditie van de Paasmeeting opnieuw hernomen.
En met succes kunnen we zeggen!!
Een hele dag wedstrijden. In de voormiddag reeksen van 100m ss en 100m cr. Na de middagpauze de rechtstreekse wedstrijden voor 100 rug en 100 vlinder. Als afsluiter volgden de finales van de 100cr en de 100ss.
Een feilloze organisatie, veel volk, sfeer en ambiance, prijsuitreiking vrijwel meteen na de wedstrijden,...
Ookal werden er geen toptijden in deze periode van het jaar, toch voor velen een opsteker en een toffe wedstrijd om te onthouden!

Proficiat aan de organisatoren!

Een uitslag en foto's zullen binnenkort te vinden zijn op de site van de inrichtende club KWZC. Doorklikken kan rechts van deze pagina onder de poll.
Bericht toegevoegd op 28/3/2005 om 21u51

Rik (5/4/2005 22u04)
Mss toch even vermelden dat dit een organisatie was van KWZC en DZV. En een goeie samenwerking !