Zwemclub.be op het BK
Dit weekend zal zwemclub.be aanwezig zijn op het Belgisch Kampioenschap Seniors in Charleroi om de website voor te stellen aan het brede zwempubliek. Tijdens de voorstelling zullen we wat meer uitleg geven rond het zwemclub.be concept en demo's geven aan zwemclubverantwoordelijken van hoe men met de zwemclub.be tools kan werken. Er zal worden getoond hoe eenvoudig en snel een website op het Internet kan geplaatst en onderhouden worden.
Bericht toegevoegd op 7/8/2002 om 11u07

Geert (8/8/2002 12u26)
Peter,

Tom (8/8/2002 9u10)
Wat is de site van Edwin?

Peter (7/8/2002 23u42)
Edwin je hebt 100 % gelijk. Alle initatieven die bijdragen tot het promoten van de zwemsport verdienen alle steun. Ik hoop dat de initiatiefnemers van deze site ook een link zetten naar jouw site, want eigenlijk heb jij het baanbrekend werk verricht om het zwemmen in Vlaanderen en ook daarbuiten in de picture te plaatsen. Niettemin, zwemclub.be ziet er eveneens veelbelovend uit. Succes.

Edwin (7/8/2002 22u18)
Voila, de reclame heb je al. Veel succes met jullie initiatief en tot van 't weekend ...