Prachtig VZF-initiatief!
Wat lazen we op de site van de VZf?
"Een zitje aan de Olympische tafel voor onze beste Vlaamse atleten"
Op zaterdagavond 12 maart 2005 geeft de Vlaamse Zwemfederatie 10 stoelen (
Bericht toegevoegd op 28/1/2005 om 11u34

Hulshagen Ivo (HZS) (24/2/2005 12u30)
Het is inderdaad een zeer mooi initiatief om de jonge zwemmers samen met enkele toppers aan tafel te brengen. Toch vinden we het spijtig dat men gekozen heeft een rangschikking dmv Len-punten ongeacht het geslacht. Het is duidelijk dat dit systeem vooral voor de jongste zwemmers erg in het nadeel is van de jongens. Ik had dit ook gemeld aan de VZF en kreeg als reactie dat dit inderdaad zo is. Ze hadden dit over het hoofd gezien maar men zou er in de toekomst rekening mee houden. Spijtig dat mensen te veel "na"-denken, er zou beter wat meer "voor"-gedacht worden.

Vercouter Wolfgang (6/2/2005 18u11)
Toen twee jaar geleden het zwembad van Waregem gesloten was, voor verbouwingen, moest ik ook op zoek naar een zwembad om mijn baantjes te trekken. Het dichtsbijzijnde zwembad was Deerlijk. Na enkele trainingen was het daar prijs, en dit aaltijd met de zelfde redder. Naar zijn mening horen mensen die baantjes trekken in het zwembad van Deerlijk niet thuis. Alle mogelijke opmerkingen en pesterijen zijn goed voor zijn gelijk te halen. Op een dag sprong een zwangere vrouw, van een startblok, op mij. Daar ik niet helderziend ben, kon ik ze ook niet zien aankomen. De vrouw excuseerde zich bij mij. En de redder in kwestie dreigde mij uit het zwembad te laten zetten door de politie. Een andere maal spoorde hij enkele kinderen aan om mij voortdurend te hinderen, en hij waarschuwde mij dat ik geen enkel kind mocht raken. Dit ging zo noch een tweetal weken verder en toen ben ik maar naar een ander zwembad uitgeweken (Zwevegem). Alhoewel dat er daar geen banen liggen, heb ik daar nooit problemen.

Pierre Vis (28/1/2005 13u57)
Zou het te laat zijn om weer volop te beginnen trainen?!
*roll-eyes*