BK 25m in Wachtebeke...
Volgend weekend organiseert First voor het eerst het BK klein bad in het nieuwe en hopelijk gehomologeerde 50m-bad van het provinciaal domein te Puyenbroek. Om u voorafgaandelijke nachtmerries te besparen, nu al een routebeschrijving...:-)

Wegbeschrijving vanuit Antwerpen
Vanuit Antwerpen centrum neemt u de Waaslandtunnel naar de E34/N49 (A11) richting ZELZATE, BRUGGE. (Ook vanaf de ring, E17 richting Gent, kunt u n
Bericht toegevoegd op 15/11/2004 om 20u08

Stefan (17/11/2004 18u24)
zelfde als vanuit Gent vince,neem R4 op de E40

jean Marie (16/11/2004 11u16)
Het zwembad ligt op de rand van het Provinciaal Domein, wat een prachtig natuurgebied zou moeten/kunnen zijn. Dit bad moest nooit daar gebouwd zijn: het ligt zeer ver van alle centra: dit is ook een gemiste kans voor Gent. Dat ervaart nu iedereen in Oost-Vlaanderen. Zij die het meest jubelen zijn de Nederlanders! en ook enkele bewoners van dat mooi hoekje van onze provincie.

Vince (16/11/2004 7u54)
Routebeschrijving vanuit Brussel?