Speedochallenge onder massale zwemmersbelangstelling....
Met een vertraging van een half uur is de SpeedoChallenge gisteren pas om 9u30 van start gegaan. Maar de massa zwemmers laten inzwemmen was geen sinecure. N

Bericht toegevoegd op 13/11/2004 om 10u09

Polki (16/11/2004 0u33)
Fout ligt bij jullie. Slecht gecopi

moderator (14/11/2004 21u25)
Beste Polki, als de fout bij ons ligt, dan ga ik dat zo snel mogelijk onderzoeken

Polki (14/11/2004 20u30)
Wat betreft de uitslag, ik vind het spijtig dat bij de schoolslag miniemen meisjes Amrani Iris verwijderd werd. De 27ste plaats en bijhorende tijd is, gelet op de spetterende prestatie van de anderen, zeker niet wereldschokkend, maar Iris zwemt ook nog maar sedert een 6-tal maanden. Hiervoor kon ze enkel een rudimentaire schoolslag (en dan nog enkel 25m), en ze vindt het heel leuk om te zwemmen.

Polki (14/11/2004 19u46)
Hopelijk blijven deze benjamins hun inspanningen verder zetten. Ik draai al een tijdje mee en heb een zekere Davy Reiniers als benjamin gekend.