Becue een nieuwe job!Van Koeckhoven zet criminologie voorop!
Volgens vrtnieuws.net gaat Brigitte Becue aan de slag op het kabinet van Vlaams minister van Sport Bert Anciaux. Zij zal er naar verluidt "de beleidscel Sport versterken".
Haar opdracht wordt -nog steeds volgens het vrtnieuws- "de communicatie tussen het kabinet en de diverse topsportactoren optimaliseren". Tevens zal ze ook meewerken "aan de communicatie rond het topsportbeleid".
Sommige kranten plaatsten dit weekend als kritische commentaar dat ook ene "Lut Wille" al deel uitmaakte van dezelfde beleidscel (zij was naar verluidt de voormalige manager van BB -nvdr) maar Becue verdedigt zich in diezelfde media dat ze het wel degelijk via een sollicitatie heeft gehaald.

Een andere topzwemster, Nina Van Koeckhoven, schreef in haar dagboek op "Glssport": "Mijn studies criminologie primeren momenteel op mijn carri

Bericht toegevoegd op 6/11/2004 om 18u33