Nieuwe versie programma VK 2005 al online!
In alle stilte opnieuw :-) plaatste de VZF reeeds een gewijzigde versie van het programma voor de Open Vlaamse Kampioenschappen online. U vindt het bij hen, maar voor 't gemak hebben we ook bij onze bestanden een kopie geplaatst (kijk bij limieten en programma's), tot we de tijd hebben gekregen om onze programmaversie m
Bericht toegevoegd op 5/11/2004 om 19u34

jean marie (8/11/2004 10u40)
Het is heel positief dat eindelijk de VZF belang hecht aan opwerkingen uit het "veld" of liever "zwembad". Dit moet de eerste stap zijn hoop ik naar een duidelijk dialoog. Dit samen met de inschakeling van B.Becue in het hoger politiek sportlandschap is nog een constructieve stap in de goede richting. Moeilijker aan te nemen is het wel dat het programma van de kampioenschappen beinvloed worden door de grillen van buitenlandse vertegenwoordigingen. Hoewel: Belgie en zeker Vlaanderen zijn toch zo klein!