Site

Moderators: Pierre Vis, broemi

Site

Berichtdoor Pierre Vis op 30 apr 2004 23:05

Het leuk me gn slecht idee om een topic te lanceren waar je terecht kan met voorstellen of opmerkingen omtrent de site...

Zo vind ik bijvoorbeeld dat de site nog een document met de clubrecords mist & eventueel nog een kleurrijke banner ve sponsor.
Laatst bijgewerkt door Pierre Vis op 03 aug 2004 18:50, in het totaal 1 keer bewerkt
Pierre Vis, moderator
Avatar gebruiker
Pierre Vis
forumverslaafde veteraan
 
Berichten: 3602
Geregistreerd op: 18 sep 2002 13:04
Woonplaats: Vichte

Berichtdoor Pierre Vis op 01 mei 2004 17:02

Ik ben s gaan kijken wat er zoal op de mzk-site staat:

Naast de clubrecords vind je ook de limiettijden vr BJ, BJK en dergelijke
Het lijkt me ook interessant om de A-tijden er s bij te zetten & mss moet Nonkel Coach s aangespoord worden om nog s iets uit zn mouw te schudden..
Pierre Vis, moderator
Avatar gebruiker
Pierre Vis
forumverslaafde veteraan
 
Berichten: 3602
Geregistreerd op: 18 sep 2002 13:04
Woonplaats: Vichte

Berichtdoor broemi op 01 mei 2004 18:09

Pierre Vis schreef:Ik ben s gaan kijken wat er zoal op de mzk-site staat:

Naast de clubrecords vind je ook de limiettijden vr BJ, BJK en dergelijke
Het lijkt me ook interessant om de A-tijden er s bij te zetten & mss moet Nonkel Coach s aangespoord worden om nog s iets uit zn mouw te schudden..


Er bestaat een lijst met de clubrecords, alleen moet ik ze nog krijgen van Domien... de mail is al onderweg
*burps*, voor de fijnproever!
Avatar gebruiker
broemi
senior
 
Berichten: 914
Geregistreerd op: 15 aug 2002 11:38
Woonplaats: Waregem

Berichtdoor Ernie op 01 mei 2004 22:28

Van Teamwork gesproken :)
Moet ook zo éh, gaat vlotter.

kvind persoonlijk dat jullie het stukje van 'sponsors' es zouden mogen aanvullen.

Volgens mij doet het de sponsors een plezier als ze hun eigen zaak zien staan op de website. Het ziete r nog behoorlijk leeg uit...
There's only one distance...
_ En er zitten moslims in de kelder_
Ernie
junior
 
Berichten: 585
Geregistreerd op: 14 jan 2003 23:15
Woonplaats: Menen

Berichtdoor Pierre Vis op 01 mei 2004 22:50

Ernie schreef:Van Teamwork gesproken :)
Moet ook zo éh, gaat vlotter.

kvind persoonlijk dat jullie het stukje van 'sponsors' es zouden mogen aanvullen.

Volgens mij doet het de sponsors een plezier als ze hun eigen zaak zien staan op de website. Het ziete r nog behoorlijk leeg uit...


I know, keb da ook al s laten vallen..
Alhoewel het er ook niet te veel moeten worden!
Pierre Vis, moderator
Avatar gebruiker
Pierre Vis
forumverslaafde veteraan
 
Berichten: 3602
Geregistreerd op: 18 sep 2002 13:04
Woonplaats: Vichte

Berichtdoor broemi op 01 mei 2004 23:06

Pierre Vis schreef:
Ernie schreef:Van Teamwork gesproken :)
Moet ook zo éh, gaat vlotter.

kvind persoonlijk dat jullie het stukje van 'sponsors' es zouden mogen aanvullen.

Volgens mij doet het de sponsors een plezier als ze hun eigen zaak zien staan op de website. Het ziete r nog behoorlijk leeg uit...


I know, keb da ook al s laten vallen..
Alhoewel het er ook niet te veel moeten worden!

Wij UZKZ hebben genn sponsors, waarom anders een carwash :lol:
*burps*, voor de fijnproever!
Avatar gebruiker
broemi
senior
 
Berichten: 914
Geregistreerd op: 15 aug 2002 11:38
Woonplaats: Waregem

Berichtdoor Pierre Vis op 01 mei 2004 23:14

Kben trouwens s benieuwd hoeveel clubrecords Domiene nog heeft over gelaten vr mij..
Nu ja, hij zit nog lekker ver van mijn 1.09.30, dus die staat daar nog wel vr ff² :wink:
Pierre Vis, moderator
Avatar gebruiker
Pierre Vis
forumverslaafde veteraan
 
Berichten: 3602
Geregistreerd op: 18 sep 2002 13:04
Woonplaats: Vichte

Berichtdoor Pierre Vis op 02 mei 2004 15:14

De kalender kan mss ook wat meer gebruikt worden & de traingsuren zouden ook ergens te vinden moeten zijn (als dat al niet zo was tenminste)

Op die manier maak je vd site een echt communicatiemiddel, en dat is toch wel de bedoeling dacht ik zo..

Tis trouwens wel constructieve 'kritiek' die ik geef é; moet u zeker nie aangevallen voelen of zo!
Pierre Vis, moderator
Avatar gebruiker
Pierre Vis
forumverslaafde veteraan
 
Berichten: 3602
Geregistreerd op: 18 sep 2002 13:04
Woonplaats: Vichte

Berichtdoor gast op 05 mei 2004 14:04

Er zijn ook clubs die de inschrijvingen voor de wedstrijden op hun site vermelden. Misschien ook wel interessant, nie? :?:
gast
 

Berichtdoor Pierre Vis op 05 mei 2004 15:03

gast schreef:Er zijn ook clubs die de inschrijvingen voor de wedstrijden op hun site vermelden. Misschien ook wel interessant, nie? :?:


Idd, gn slecht idee!
Moet mss s worden voorgelegd op bestuursvergadering..
Pierre Vis, moderator
Avatar gebruiker
Pierre Vis
forumverslaafde veteraan
 
Berichten: 3602
Geregistreerd op: 18 sep 2002 13:04
Woonplaats: Vichte

Berichtdoor Domien op 05 mei 2004 15:19

Hmm oe bedoelde, inschrijvingen, de specifieke naam van de zwemmer + afstanden of het programma met mogelijkheid tot inschrijven, Ik sta liever ni ip de site kwestie van de tegenstand int ongewisse te laten over de deelnames :twisted:
Nous chantons le folklore, nous chantons l'amitié, nous veillons Theodore aux feux de la St. V, nous avons la penne fière et aimons la liberté, buvons ensemble à l'université...
Avatar gebruiker
Domien
junior
 
Berichten: 551
Geregistreerd op: 16 mei 2003 20:06
Woonplaats: Moen

Berichtdoor Pierre Vis op 05 mei 2004 15:26

Ik denk dat bedoeld wordt, dat ge -eventueel via een link in de kalender- zou kunnen zien wat er op een bepaalde wedstrijd allemaal gezwommen wordt.
En mss kan je er de mogelijkheid om je inschrijving te bevestigen à het sport-secretariaat ook in integreren.
Al moet je er dan natuurlijk wel vr zeggen dat er een bevestigingsmail komt, anders zullen er altijd weer mensen zijn die van niets wisten, of zullen er foutieve inschrijvingen gebeuren
Pierre Vis, moderator
Avatar gebruiker
Pierre Vis
forumverslaafde veteraan
 
Berichten: 3602
Geregistreerd op: 18 sep 2002 13:04
Woonplaats: Vichte

Berichtdoor Domien op 06 mei 2004 09:43

hmm da zou wel eel gemakkelijk zijn voor de studenten onder ons e, want nu is da maar brielen zonder eind
Nous chantons le folklore, nous chantons l'amitié, nous veillons Theodore aux feux de la St. V, nous avons la penne fière et aimons la liberté, buvons ensemble à l'université...
Avatar gebruiker
Domien
junior
 
Berichten: 551
Geregistreerd op: 16 mei 2003 20:06
Woonplaats: Moen

Berichtdoor Pierre Vis op 06 mei 2004 10:32

Idd, nu worden we al s vergeten :cry:
Pierre Vis, moderator
Avatar gebruiker
Pierre Vis
forumverslaafde veteraan
 
Berichten: 3602
Geregistreerd op: 18 sep 2002 13:04
Woonplaats: Vichte

Berichtdoor Stephketje op 06 mei 2004 16:40

tja, die clubreords, da werd màànden geleden al voorgesteld, martijn zou ervoor zorgen. Nog altijd niks gezien...wedstrijden op de site heb ik ook al gevraagd, maja...
voor de rest, tja, kvind da de site de laatsten tijd nogal op de sukkel is: verslagen worden gewoon overgenomen van het forum, sommige wedstrijden worden ni vermeld, of het komt erg laat... als je een site wil onderhouden, is een vereiste ook dat hij up to date en snel is, en dat ni dagen achteraf komt als iedereen het al weet...
werk aan de winkel dus als je het mij vraagt...
In the end, swimming is not about what you achieve, it is about who you become!
Avatar gebruiker
Stephketje
miniem
 
Berichten: 226
Geregistreerd op: 10 jul 2003 12:47
Woonplaats: gent (en soms es waregem)

Berichtdoor Domien op 06 mei 2004 16:46

da van die clubrecords ligt wel ni aan broemi maar aan mij, ik eb ze em nog ni kunnen doorsturen, trouwens voor u eeft da toch geen belang die clubrecords ge et ze al allemaal :lol: , maar ge moet da heel den tijd bijwerken en dast probleem, ze moeten nog bijgewerkt worden van ettelbruck en zo, das een karwei da veel tijd vraagt zenne, dus vraag k mij af hoe haalbaar et is om da op de site te smijten
Nous chantons le folklore, nous chantons l'amitié, nous veillons Theodore aux feux de la St. V, nous avons la penne fière et aimons la liberté, buvons ensemble à l'université...
Avatar gebruiker
Domien
junior
 
Berichten: 551
Geregistreerd op: 16 mei 2003 20:06
Woonplaats: Moen

Berichtdoor Domien op 06 mei 2004 16:48

en ik wil da planckaert meer mee doe aan wedstrijden ook :)
Nous chantons le folklore, nous chantons l'amitié, nous veillons Theodore aux feux de la St. V, nous avons la penne fière et aimons la liberté, buvons ensemble à l'université...
Avatar gebruiker
Domien
junior
 
Berichten: 551
Geregistreerd op: 16 mei 2003 20:06
Woonplaats: Moen

Berichtdoor Pierre Vis op 06 mei 2004 16:56

Domien schreef:da van die clubrecords ligt wel ni aan broemi maar aan mij, ik eb ze em nog ni kunnen doorsturen, trouwens voor u eeft da toch geen belang die clubrecords ge et ze al allemaal :lol: , maar ge moet da heel den tijd bijwerken en dast probleem, ze moeten nog bijgewerkt worden van ettelbruck en zo, das een karwei da veel tijd vraagt zenne, dus vraag k mij af hoe haalbaar et is om da op de site te smijten


Ge gaat mij toch nie wijsmaken dat de clubrecords aan de lopende band verbeterd worden? De meeste clubrecords staan vrij scherp..

Van wanneer dateren die clubrecords trouwens? Ik heb ze anders nog v ergens in '99 of zo...
Pierre Vis, moderator
Avatar gebruiker
Pierre Vis
forumverslaafde veteraan
 
Berichten: 3602
Geregistreerd op: 18 sep 2002 13:04
Woonplaats: Vichte

Berichtdoor Domien op 06 mei 2004 17:00

da zegda gij vij scherp, t niveau in de club is ferm gestegen zenne der staan nog wel oude op maar ze worden er rap afgeveegd zenne, ge zou da moeten zien oe snel die tabel kan veranderen, ze is eel recent, ze is uit da van 99 maar is al continu bijgewerkt geweest
Nous chantons le folklore, nous chantons l'amitié, nous veillons Theodore aux feux de la St. V, nous avons la penne fière et aimons la liberté, buvons ensemble à l'université...
Avatar gebruiker
Domien
junior
 
Berichten: 551
Geregistreerd op: 16 mei 2003 20:06
Woonplaats: Moen

Volgende

Keer terug naar UZKZ

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten

cron