Sport Algemeen

Moderators: Pierre Vis, broemi

Re: Sport Algemeen

Berichtdoor Domien op 16 jul 2008 22:34

Niet noodzakelijk, in Amerika is het zo dat wanneer er over een bepaalde zaak een uitspraak wordt gedaan er een precedent geschept wordt voor andere gelijkaardige zaken. In België moet je echter heel de juridische rompslomp dan nog eens doorlopen met de kans dat je toch geen gelijk krijgt (vreemd genoeg...).

Of dat is toch wat ik me meen te herinneren. Correct me if i'm wrong...
Nous chantons le folklore, nous chantons l'amitié, nous veillons Theodore aux feux de la St. V, nous avons la penne fière et aimons la liberté, buvons ensemble à l'université...
Avatar gebruiker
Domien
junior
 
Berichten: 551
Geregistreerd op: 16 mei 2003 20:06
Woonplaats: Moen

Re: Sport Algemeen

Berichtdoor broemi op 17 jul 2008 10:01

Die kans bestaat hier inderdaad, maar toch vind ik het al straf dat sporters naar het gerecht stappen om te mogen deelnemen aan een wedstrijd.
*burps*, voor de fijnproever!
Avatar gebruiker
broemi
senior
 
Berichten: 914
Geregistreerd op: 15 aug 2002 11:38
Woonplaats: Waregem

Re: Sport Algemeen

Berichtdoor Pierre Vis op 17 jul 2008 20:33

Volgens mij behoorden ze wel enkel op de 4 x 100 vrije slag tot de beste 16 ploegen, en dan wel met een achterhaalde samenstelling (nog met Jorina Aerents?!)

broemi schreef:Als hij dan eventueel zou toch mogen gaan naar Peking, dan zou de aflossingsploeg van de dames ook moeten worden herzien. Zij voldeden aan de criteria van de FINA, maar niet aan deze van het BOIC. Logica is soms ver te zoeken...

Dat is inderdaad waar, maar reglementair doet dit niet ter zake. Tel eens de 4 besttijden op...
Pierre Vis, moderator
Avatar gebruiker
Pierre Vis
forumverslaafde veteraan
 
Berichten: 3602
Geregistreerd op: 18 sep 2002 13:04
Woonplaats: Vichte

Re: Sport Algemeen

Berichtdoor broemi op 18 jul 2008 11:16

Euhm, hoe komt dat bovenstaand bericht op uw naam staat, Pierre? :)
*burps*, voor de fijnproever!
Avatar gebruiker
broemi
senior
 
Berichten: 914
Geregistreerd op: 15 aug 2002 11:38
Woonplaats: Waregem

Re: Sport Algemeen

Berichtdoor Pierre Vis op 18 jul 2008 20:09

Tzit als volgt:
Ik heb de post aangepast omdat als je een post begint met een quote de lay-out vd site helemaal naar de vaantjes is. Blijkbaar heb ik dan zelf willen reageren op die post, maar was ik vergeten dat ik nt in mn eigen post zat :mrgreen:

broemi schreef:Euhm, hoe komt dat bovenstaand bericht op uw naam staat, Pierre? :)
Pierre Vis, moderator
Avatar gebruiker
Pierre Vis
forumverslaafde veteraan
 
Berichten: 3602
Geregistreerd op: 18 sep 2002 13:04
Woonplaats: Vichte

Vorige

Keer terug naar UZKZ

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten

cron