Provinciale spurtkampioenschappen

Moderators: Pierre Vis, broemi

Provinciale spurtkampioenschappen

Berichtdoor Domien op 19 maart 2007 16:12

Jawadde dadde wat is me dat, het is echt schaamtelijk om de tijden bij de senioren te bekijken (27.7 in vl, 26.2 in cr, 32.2 in rug en over pierre zijn ss zal ik me niet uitspreken :twisted:) , ik stel me dan de vraag waarom niet het PK met 2 weken verlaten, dat het in de paasvakantie valt volgens mij krijg je dan ten minste wat senioren over de vloer, zelfs gezien mijn slechte conditie en overtollige kilootjes zou ik deelnemen en als ik zo de tijden bekijk wel wat goud mee naar huis kunnen nemen.
Nous chantons le folklore, nous chantons l'amitié, nous veillons Theodore aux feux de la St. V, nous avons la penne fière et aimons la liberté, buvons ensemble à l'université...
Avatar gebruiker
Domien
junior
 
Berichten: 551
Geregistreerd op: 16 mei 2003 20:06
Woonplaats: Moen

Re: Provinciale spurtkampioenschappen

Berichtdoor Pierre Vis op 19 maart 2007 21:55

Domien schreef:Jawadde dadde wat is me dat, het is echt schaamtelijk om de tijden bij de senioren te bekijken (27.7 in vl, 26.2 in cr, 32.2 in rug en over pierre zijn ss zal ik me niet uitspreken :twisted:) , ik stel me dan de vraag waarom niet het PK met 2 weken verlaten, dat het in de paasvakantie valt volgens mij krijg je dan ten minste wat senioren over de vloer, zelfs gezien mijn slechte conditie en overtollige kilootjes zou ik deelnemen en als ik zo de tijden bekijk wel wat goud mee naar huis kunnen nemen.


Volgens mij zijn er al niet veel senioren, en diegene die er zijn komen dan nog niet af..
Wat mijn 50 ss betreft: ik kijk naar mijn eigen, en gezien mijn ziek geweest zijn en het minimale aantal trainingen dat ik doe, is mijn tijd behoorlijk bevredigend. Maar goed, ik hoor je graag bezig; de vonken zullen er af vliegen op onze aflossing in A'pen 8)
Pierre Vis, moderator
Avatar gebruiker
Pierre Vis
forumverslaafde veteraan
 
Berichten: 3602
Geregistreerd op: 18 sep 2002 13:04
Woonplaats: Vichte

Berichtdoor Domien op 20 maart 2007 12:54

Uw tijd op ss is nog deftig ze pierre, twas niet daarop dat ik een punt maakte, nen 32 op groot bad is mooi.
Man ni alleen vonken daar in antwerpen vuurwerk zal het zijn, kheb echt zin om nog eens zoals the good old days der ne ferme lap op te geven!
Nous chantons le folklore, nous chantons l'amitié, nous veillons Theodore aux feux de la St. V, nous avons la penne fière et aimons la liberté, buvons ensemble à l'université...
Avatar gebruiker
Domien
junior
 
Berichten: 551
Geregistreerd op: 16 mei 2003 20:06
Woonplaats: Moen

Berichtdoor Pierre Vis op 20 maart 2007 23:23

Domien schreef:Uw tijd op ss is nog deftig ze pierre, twas niet daarop dat ik een punt maakte, nen 32 op groot bad is mooi.


Dat veronderstelde ik wel hoor :wink:
Maar je punt is wel terecht; de winnende tijden bij de senioren waren nt scherp.

Die 32 voor ss is over alle categorieën heen niet slecht, maar ergens is het toch maar zielig dat een 23jarige, niet erg getrainde (ik druk me nog voorzichtig uit) zwemmer zo'n wedstrijd kan winnen. Ik ben uiteraard tevreden, maar ik had toch wat meer weerwerk verwacht.
Anderzijds: der is waarschijnlijk ook geen kat die heeft gepiekt naar deze wedstrijd, dus dat zou ook wel een verklaring kunnen zijn.
Pierre Vis, moderator
Avatar gebruiker
Pierre Vis
forumverslaafde veteraan
 
Berichten: 3602
Geregistreerd op: 18 sep 2002 13:04
Woonplaats: Vichte

Berichtdoor Domien op 21 maart 2007 01:54

Mja pieken of niet pieken Pierre als ik 50m zwem en ik ben top en ik zwem 50m als ik niet top ben veel maakt dat niet uit, enkele tienden als alles goed zit zelfs minder, er is gewoon een te hoge drop out. Zelf schrik ik er ook van hoe weinig ik nog zwem nu ik aan unief zit, maar ja je moet tijd hebben e, zeker als het zwembad op 45 minuten rijden met de bus is. Je kan zeggen dat is niet veel want aan unief heb je tijd zat, think again, mijn dagen zijn dit semester goed gevuld met het voorbereiden van practica allerhande van het bepalen van onbekende aminozuren tot het bekijken van harten en hersenen in de snijzaal (het ene plezanter dan het andere weliswaar :wink:).
Nous chantons le folklore, nous chantons l'amitié, nous veillons Theodore aux feux de la St. V, nous avons la penne fière et aimons la liberté, buvons ensemble à l'université...
Avatar gebruiker
Domien
junior
 
Berichten: 551
Geregistreerd op: 16 mei 2003 20:06
Woonplaats: Moen


Keer terug naar UZKZ

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten

cron