Bobien schreef:Geef maar toe dat je mij gemist hebt :p
Niet echt gemist, al stoort het me wel dat er zo weinig animo (neen, niet de studentenvereniging!) is op het forum. Alle volk is dus welkom, zelfs als ze luisteren naar de naam 'Bobientje'
Moderators: Pierre Vis, broemi
Bobien schreef:Geef maar toe dat je mij gemist hebt :p
Domien schreef:Ik leer beter 's nachts
Pierre Vis schreef:Net gezien dat er op de verschillende Laatste Kans-meetings weer zot veel records zijn verbeterd. BR's verbreken schijnt een hobby te zijn voor sommige mensen. Meer weten?! >> swim.be
broemi schreef:Boink!
"De 16-jarige Pholien Systermans heeft in het Franse Saint-Germain en Laye met een ongelooflijke 50.44 in groot bad de limieten voor het EJK en het WK in Melbourne behaald.
Met deze tijd zwom de jongeman van MOSAN, geboren in 1990, de tweede Belgische chrono ooit in groot bad. Enkel Renaat Dreesen was ooit sneller. Op de 50 vrij zwom hij 24.25 en op 200 vrij 1.55.33."
Swim
Pierre Vis schreef:broemi schreef:Boink!
"De 16-jarige Pholien Systermans heeft in het Franse Saint-Germain en Laye met een ongelooflijke 50.44 in groot bad de limieten voor het EJK en het WK in Melbourne behaald.
Met deze tijd zwom de jongeman van MOSAN, geboren in 1990, de tweede Belgische chrono ooit in groot bad. Enkel Renaat Dreesen was ooit sneller. Op de 50 vrij zwom hij 24.25 en op 200 vrij 1.55.33."
Swim
Ik verstond me er eerst nt aan; Pholien leek me een meisjesnaam, en bijgevolg leek me dat nogal onmogelijk
Theute de leute schreef:dat wordt nog eens een lekkere aflossing op het ejk in antwerpen
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast