aktiviteit oudere zwemmers

Moderators: polki, Speed_BB

Wat vinden jullie van dit initiatief

goed
0
Geen stemmen
doe ik niet aan mee
1
7%
tof, zeker doen!
10
76%
liever een rustig pretparkbezoek
2
15%
te extreem
0
Geen stemmen
 
Totaal aantal stemmen : 13

aktiviteit oudere zwemmers

Berichtdoor polleke op 31 dec 2004 12:39

beste zwemmers, zoals de meeste onder de oudere zwemmers voelden we ons een beetje aan de kant gezet door het kerstfeestje. de kleineren vonden het feestje leuk maar de ouderen vonden het kinderachtig, en zijn dus bijgevolg niet gekomen.
daarom zijn we met enkelen gaan denken aan een aktiviteit die we samen met de groteren zouden kunnen doen.
op onderstaand adres vind je wat we bedoelen
http://www.durbuyadventure.be/

door in de bovenste rij op "dagen" te klikken, en vervolgens op "werveldag", krijgt je een zicht op wat we willen organiseren

hopelijk vindt ons voorstel voeten in de aarde bij het bestuur van de club
we hopen op positieve reacties van de zwemmers en van de bestuursleden, greetz
Avatar gebruiker
polleke
benjamin
 
Berichten: 102
Geregistreerd op: 31 dec 2004 12:17
Woonplaats: waregem

Teambuilding

Berichtdoor Speed_BB op 31 dec 2004 12:46

Ik sluit mij bij Polleken zijn initiatief aan :!: Bedrijven doen immers ook aan teambuilding en de tijd dat ik ballonnetjes en een rode neus tof vond, ligt ook al een tijdje achter de rug :D Het is maar een idee en ik denk dat Polleken graag eens de stem hoort van de anderen STEMMEN OP DIE POLL met andere woorden :!:
Niet iedereen in België moet voetballen!
Avatar gebruiker
Speed_BB
kadet
 
Berichten: 318
Geregistreerd op: 13 sep 2004 22:06
Woonplaats: Waregem

Berichtdoor Blackdrive op 01 jan 2005 14:26

Een heel mooi initiatief!!!
maarwat is de doelgroep precies? ik kan me inbeelden dat sommige mensen die graag zouden meegaan er kunnen buitenvallen of msh niet...
het zal natuurlijk ook goed georganiseerd moeten worden, maar dat vormt wsh geen probleem.
Avatar gebruiker
Blackdrive
junior
 
Berichten: 475
Geregistreerd op: 01 jan 2005 14:14
Woonplaats: Anzegem

aktiviteit uodere zwemmers

Berichtdoor polleke op 01 jan 2005 18:13

beste blackdrive, de doelgroep was vanaf 12 jaar, daar men op de adventurebasis van durbuy oplegt dat de minimumleeftijd 12 jaar is voor deze aktiviteit, greetz
Avatar gebruiker
polleke
benjamin
 
Berichten: 102
Geregistreerd op: 31 dec 2004 12:17
Woonplaats: waregem

aktiviteit oudere zwemmers

Berichtdoor polleke op 01 jan 2005 18:14

en qua organisatie, we hebben enkel vervoer en een paar verantwoordelijken nodig, op de basis in durbuy wordt alles professioneel geleidt door monitoren.
Avatar gebruiker
polleke
benjamin
 
Berichten: 102
Geregistreerd op: 31 dec 2004 12:17
Woonplaats: waregem

aktiviteit uodere zwemmers

Berichtdoor polleke op 01 jan 2005 18:17

en om af te ronden: speedup heeft het al aangehaald: dit is een teambuildingaktiviteit, deze dienen om een groep beter samen te laten functioneren, dit zou dus bijgevolg niet slecht zijn voor de club :D
Laatst bijgewerkt door polleke op 02 jan 2005 11:12, in het totaal 1 keer bewerkt
Avatar gebruiker
polleke
benjamin
 
Berichten: 102
Geregistreerd op: 31 dec 2004 12:17
Woonplaats: waregem

aktiviteit oudere zwemmers

Berichtdoor polleke op 01 jan 2005 23:20

ik denk dat blackdrive met doelgroep bedoelde of deerlijk ook mee mocht,: mijn antwoord: ZE MOETEN :D
( der moe toch iemand et onderspit delven e) 8)
Avatar gebruiker
polleke
benjamin
 
Berichten: 102
Geregistreerd op: 31 dec 2004 12:17
Woonplaats: waregem

Berichtdoor Blackdrive op 01 jan 2005 23:23

hehe, je hebt me helemaal door polleke :P
maar dat onderspit zullen jullie moeten delven vrees ik :twisted:
:wink:
Avatar gebruiker
Blackdrive
junior
 
Berichten: 475
Geregistreerd op: 01 jan 2005 14:14
Woonplaats: Anzegem

DZV is welkom

Berichtdoor Speed_BB op 03 jan 2005 00:20

Natuurlijk mag DZV mee, het zou de samenwerking en de goeie verstanding tussen de (nauw samenwerkende) clubs alleen maar ten goede komen :D :!: En Polleke, ge zijt gij nog nog nen snuggeren :P In plaats van alles in 1 lang bericht te zetten, typt hij er een stuk of 5 zodat zijn aantal rap omhoog gaat :D

Polleke, twas mega é op oudejaar. Carréfûts voor herhaling vatbaar en zag ik daar Arnout ook niet :?: Al had hij slechts oog voor het vrouwelijk gezelschap dat hem omringde en mij niet zag staan aan den toog :shock: :D Het is hem vergeven 8)
Niet iedereen in België moet voetballen!
Avatar gebruiker
Speed_BB
kadet
 
Berichten: 318
Geregistreerd op: 13 sep 2004 22:06
Woonplaats: Waregem

Berichtdoor Pierre Vis op 03 jan 2005 01:34

even tussendoor: actiEviteit?! :wink: :twisted:
Pierre Vis, moderator
Avatar gebruiker
Pierre Vis
forumverslaafde veteraan
 
Berichten: 3602
Geregistreerd op: 18 sep 2002 13:04
Woonplaats: Vichte

De west-vloamse spellingheuh

Berichtdoor Speed_BB op 03 jan 2005 14:37

Ik moet Pierre Vis gelijk geven ivm de spelling die soms de wensen overlaat :D Jah, het heeft geen zin om voortdurend er op in te gaan want tegenwoordig is het taalgebruik van de doorsnee tiener toch al wat verarmd door de opkomst van ........jawel het internet

Merci MSN :D oe est mee ui, mee mij olles in orde :P
Niet iedereen in België moet voetballen!
Avatar gebruiker
Speed_BB
kadet
 
Berichten: 318
Geregistreerd op: 13 sep 2004 22:06
Woonplaats: Waregem

Re: DZV is welkom

Berichtdoor Blackdrive op 04 jan 2005 11:52

Speed_BB schreef:Polleke, twas mega é op oudejaar. Carréfûts voor herhaling vatbaar en zag ik daar Arnout ook niet :?: Al had hij slechts oog voor het vrouwelijk gezelschap dat hem omringde en mij niet zag staan aan den toog :shock: :D Het is hem vergeven 8)

jammer, niet gezien :D

en die taal: zie het opkomen van de internettaal als een goede impuls, terwijl steeds meer dialecten uitsterven worden die vervangen door een spontane en gemakkelijk te schrijven tussentaaltje. De verkeerde spelling van het woord activiteit in dit topic valt natuurlijk wel erg op:
-aktivieteit
-aktiviteit
-actieviteit
en
-alles wordt geleidt
maar ook verkeerde verwijzingen ed
but who cares :lol:
Avatar gebruiker
Blackdrive
junior
 
Berichten: 475
Geregistreerd op: 01 jan 2005 14:14
Woonplaats: Anzegem

Berichtdoor tweetyke op 04 jan 2005 22:46

Jow kvind vree sjiek dat gunder da organiseert en zekers ook sjiek dat Deerlijk meemag ( van Deerlijk wie mag dan mee want ik veronderstel dat neit iedereen mee mag voor het aantal)
groetjes
tweetyke
benjamin
 
Berichten: 109
Geregistreerd op: 13 nov 2004 21:06
Woonplaats: Deerlijk

aktiviteit oudere zwemmers

Berichtdoor polleke op 05 jan 2005 11:00

er is geen bekerking in het aantal van de groep tweetyke, ge kunt dus met een gerust hart gaan slapen vanavond

8)
Avatar gebruiker
polleke
benjamin
 
Berichten: 102
Geregistreerd op: 31 dec 2004 12:17
Woonplaats: waregem

aktiviteit oudere zwemmers

Berichtdoor polleke op 05 jan 2005 14:12

dit is niet bedoeld om kwaad bloed te zetten, maar ik vind dat moderator polki zich opvallend stil houdt over dit initiatief
Avatar gebruiker
polleke
benjamin
 
Berichten: 102
Geregistreerd op: 31 dec 2004 12:17
Woonplaats: waregem

Re: aktiviteit oudere zwemmers

Berichtdoor polki op 05 jan 2005 14:53

polleke schreef:dit is niet bedoeld om kwaad bloed te zetten, maar ik vind dat moderator polki zich opvallend stil houdt over dit initiatief


Ik ben meer voor activiteiten zoals ze door UZKZ georganiseerd worden:
Hofstade 26/12-30/12
Bericht toegevoegd op 04/01/2005 15:10:13
Net zoals vorig jaar, maar dan met een hoop meer, brachten we (38 zwemmers en 5 trainers) 5 dagen door in het Bloso-domein van Hofstade. En net zoals het jaar voordien was het weer fantastisch : lekker eten, goede bediening, propere kamers…

De dag begon al vroeg omdat we al om 8u45 aan het domein werden verwacht.
Omstreeks 10u00(-12u00) lagen we al in het water voor onze eerste training, want we konden natuurlijk niet wachten om te gaan trainen:) De namiddag brachten we door in de sporthal : de jongeren hadden sport en spel terwijl de iets oudere een ferme conditietraining voorgeschoteld kregen. Gelukkig konden we ons direct verfrissen : 2e training (17u00-19u00). Deze eerste dag werd afgesloten door een weekoverzicht zodat we wisten wat ons te wachten stond. En dan snel het bedje in (allé de zwemmers toch :p) want we hadden nog zware dagen voor ons.

’s Morgens werden we rond 7u30 gewekt door de aangename, maar niet altijd even frisse stemmen van de begeleiders. Na het smakelijke ontbijt vertrokken we opnieuw naar het zwembad voor onze 3e training. De oudere werden getest op hun slagfrequentie door ze te filmen en dat werd dan later die dag besproken, de jongeren werden ’s avonds en de dag erna ook gefilmd.

Dinsdag was cyclocrossdag : hoewel het koud, regenachtig en het parcours vol met modder lag, gingen we na de middagrust met een grote groep een kijkje nemen naar het wereldkampioenschap cyclocross. De andere hebben zich “rustig” beziggehouden op de kamers. Toen we terugkeerden van de o zo spannende race (Sven Nys reed voortdurend met een grote voorsprong op kop) werd onze aandacht getrokken door een busje waar Cent Wafers werden uitgedeeld. Dit zorgde voor een stormloop van jewelste. Nadat we onze schoenen - die er natuurlijk niet erg proper meer uitzagen - in het water hadden gezet, vertrokken we alweer voor onze 6e training.

Woensdag was feestdag. Niet alleen hadden we ’s avonds de afscheidsparty (die opnieuw een succes was) maar onze allerliefste trainer Wauter vierde zijn 28e verjaardag! *proficiat!*

En toen was alweer de laatste dag aangebroken. Nadat we de koffers hadden gemaakt vertrokken we voor de kortste training ooit naar het zwembad. Welgeteld 15 minuten hebben we doorgebracht in het water (klein misverstand), maar dit kon de alreeds geslaagde stage niet meer kapot maken.
Na wat koffie, koekjes en nieuwjaarswensen ging ieder van ons opnieuw zijn eigen weg

Maar om deze activiteiten tot een goed einde te brengen zal er wel moeten getraind worden!!!
Avatar gebruiker
polki
benjamin
 
Berichten: 78
Geregistreerd op: 29 aug 2004 13:08
Woonplaats: Waregem

Berichtdoor Domien op 05 jan 2005 15:23

Da was wel plezant ze daar in Hofstade! :D
Nous chantons le folklore, nous chantons l'amitié, nous veillons Theodore aux feux de la St. V, nous avons la penne fière et aimons la liberté, buvons ensemble à l'université...
Avatar gebruiker
Domien
junior
 
Berichten: 551
Geregistreerd op: 16 mei 2003 20:06
Woonplaats: Moen

Berichtdoor Pierre Vis op 05 jan 2005 16:29

Wij zijn ook in september met zn allen (25tal stuks) een dagje naar Bellewaerde getrokken. Wij hebben natuurlijk het voordeel van veel oudere zwemmers te hebben die beschikken over n rijbewijs, en de auto mee krijgen van thuis, wat het organiseren een stuk praktischer maakt..
Pierre Vis, moderator
Avatar gebruiker
Pierre Vis
forumverslaafde veteraan
 
Berichten: 3602
Geregistreerd op: 18 sep 2002 13:04
Woonplaats: Vichte

Berichtdoor Blackdrive op 05 jan 2005 19:03

Pierre Vis schreef:Wij zijn ook in september met zn allen (25tal stuks) een dagje naar Bellewaerde getrokken. Wij hebben natuurlijk het voordeel van veel oudere zwemmers te hebben die beschikken over n rijbewijs, en de auto mee krijgen van thuis, wat het organiseren een stuk praktischer maakt..

dat ziet er al veel beter uit dan hofstade
polki, het is niet de bedoeling een zwemstage te organiseren :wink:
gewoon een dagje (geen 5) ertussenuit met de zwemclub. wat we doen maakt niet echt uit, maar het teambuilding aspect van polleke's voorstel is toch wel een sterk punt en we zullen ons zeker kunnen amuseren

edit: polki heeft niet gestemd?
Avatar gebruiker
Blackdrive
junior
 
Berichten: 475
Geregistreerd op: 01 jan 2005 14:14
Woonplaats: Anzegem

Berichtdoor tweetyke op 05 jan 2005 22:42

mss is da wel iets voor later maar ik vind niet da zo een iniatief link da van bloso van de zwemmers moet komen maar meer van de trainers en van het bestuur
tweetyke
benjamin
 
Berichten: 109
Geregistreerd op: 13 nov 2004 21:06
Woonplaats: Deerlijk

Volgende

Keer terug naar KWZC

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten

cron