Samenwerking KWZC-DZV

Moderators: polki, Speed_BB

Samenwerking KWZC-DZV

Berichtdoor Speed_BB op 21 sep 2004 21:44

Jammer, t'is bijna gedaan :( de (noodgedwongen) samenwerking van KWZC en DZV! Ik heb mij in ieder geval geamuseerd :D met DZV erbij en veel jonge zwemmers(-sters!) 8) gezien die het nog ver kunnen 'sjotten' ! Hopelijk gaan die DZV'ers nu en dan eens ons forum bezoeken want 't was maf en eens iets anders dan met dezelfde 5-6man te moeten plonzen. :oops:

Bedankt ook trainer voor het in goede banen leiden van de soms hectische training! Alles kwam gelukkig in de goeie 'plons' en zo was iedereen tevreden! :) :!:
Niet iedereen in België moet voetballen!
Avatar gebruiker
Speed_BB
kadet
 
Berichten: 318
Geregistreerd op: 13 sep 2004 22:06
Woonplaats: Waregem

Re: Samenwerking KWZC-DZV

Berichtdoor broemi op 22 sep 2004 19:42

Speed_BB schreef:Jammer, t'is bijna gedaan :( de (noodgedwongen) samenwerking van KWZC en DZV! Ik heb mij in ieder geval geamuseerd :D met DZV erbij en veel jonge zwemmers(-sters!) 8) gezien die het nog ver kunnen 'sjotten' ! Hopelijk gaan die DZV'ers nu en dan eens ons forum bezoeken want 't was maf en eens iets anders dan met dezelfde 5-6man te moeten plonzen. :oops:

Bedankt ook trainer voor het in goede banen leiden van de soms hectische training! Alles kwam gelukkig in de goeie 'plons' en zo was iedereen tevreden! :) :!:


Hoe komt het dat de 'noodgedwongen' samenwerking stopt?
*burps*, voor de fijnproever!
Avatar gebruiker
broemi
senior
 
Berichten: 914
Geregistreerd op: 15 aug 2002 11:38
Woonplaats: Waregem

Berichtdoor polki op 22 sep 2004 23:22

Het zwembad van Deerlijk is na 25/09/04 terug open. De samenwerking stopt niet, wel de gezamelijke trainingen in Waregem. Spijtig voor bepaalde zwemmers, want met 1 uur op maandag en woensdag (2 banen voor al de zwemmers) en 1 1/2 op vrijdag (1 baan) kan men het vanaf miniem niet te ver schoppen. In 't weekend zaterdag en zondag 1 1/2 uur (4 banen) en met al de wedstrijden wordt er de zondag niet te veel echt getraind.
Avatar gebruiker
polki
benjamin
 
Berichten: 78
Geregistreerd op: 29 aug 2004 13:08
Woonplaats: Waregem

Berichtdoor Pierre Vis op 23 sep 2004 08:47

Tjah, in zo'n geval is n fusie mss gn slecht idee..
Pierre Vis, moderator
Avatar gebruiker
Pierre Vis
forumverslaafde veteraan
 
Berichten: 3602
Geregistreerd op: 18 sep 2002 13:04
Woonplaats: Vichte

Berichtdoor broemi op 23 sep 2004 16:55

Volgens mij vroeg DZV al eens om samen te gaan bij Waregem, maar die weigerden...
*burps*, voor de fijnproever!
Avatar gebruiker
broemi
senior
 
Berichten: 914
Geregistreerd op: 15 aug 2002 11:38
Woonplaats: Waregem

Berichtdoor Pierre Vis op 23 sep 2004 17:50

Tmoet natuurlijk vr beide partijen een win-win-situatie zijn é..
Pierre Vis, moderator
Avatar gebruiker
Pierre Vis
forumverslaafde veteraan
 
Berichten: 3602
Geregistreerd op: 18 sep 2002 13:04
Woonplaats: Vichte

Berichtdoor Speed_BB op 23 sep 2004 21:37

De sfeer op training telt ook! Want als wij met onze 'kern' van ne man of 5 trainen dan is het altij dezelfden die de clown uithangt en op den duur steekt da tegen :? Maarja blijven doorzagen is niet echt positief, daarbij zal ik wel zelf wa aan de sfeer moeten werken :lol:
Niet iedereen in België moet voetballen!
Avatar gebruiker
Speed_BB
kadet
 
Berichten: 318
Geregistreerd op: 13 sep 2004 22:06
Woonplaats: Waregem

Berichtdoor polki op 24 sep 2004 00:07

broemi schreef:Volgens mij vroeg DZV al eens om samen te gaan bij Waregem, maar die weigerden...


Slecht geïnformeerd, KWZC staat er zeker niet negatief tegenover en ook de meerderheid van DZV niet. Er moeten nog een paar mensen overtuigd geraken van het feit dat het een win-win situatie is.
Avatar gebruiker
polki
benjamin
 
Berichten: 78
Geregistreerd op: 29 aug 2004 13:08
Woonplaats: Waregem

Berichtdoor Speed_BB op 24 sep 2004 21:10

Dat zo eigenlijk mooi meegenomen zijn :) ! Maar dat is natuurlijk nog toekomstmuziek
Niet iedereen in België moet voetballen!
Avatar gebruiker
Speed_BB
kadet
 
Berichten: 318
Geregistreerd op: 13 sep 2004 22:06
Woonplaats: Waregem

Berichtdoor tweetyke op 13 nov 2004 21:02

jow kwam hier toevallig eens langs. kvind toch wel sjiek dat ge tof vond dat Deerlijk een periode bij jullie mosten komen trainen. Ik heb mij er mij ook geamuzeerd en kvind spijtig want nu bij ons in de week kunt ge de helft van de keren toch niet zo goed traien maar ja dat komt gewoon odmat wij met wat te veel zwemmers zijn.
Groetjes
tweetyke
 

Berichtdoor polki op 13 nov 2004 23:50

tweetyke schreef:want nu bij ons in de week kunt ge de helft van de keren toch niet zo goed trainen maar ja dat komt gewoon omdat wij met wat te veel zwemmers zijn.
Groetjes


Het is niet omdat je met teveel zwemmers zijt, maar omdat er te weinig trainingsfaciliteiten zijn. 2 Banen waarin de benjamins en de miniemen en de kadetten en de juniors + eventuele seniors moeten samen trainen zorgt natuurlijk voor problemen. :!: :!: :splat:
Avatar gebruiker
polki
benjamin
 
Berichten: 78
Geregistreerd op: 29 aug 2004 13:08
Woonplaats: Waregem

Polki heeft gelijk

Berichtdoor Speed_BB op 14 nov 2004 11:53

Ja dat klopt dat er in Deerlijk niet zo'n een uitgebreide faciliteiten zijn als in Waregem! Als kleen plonzerke heb ik daar ook getraind en het is een serieus verschil met ons bad hier in Waregem :!: Daarbij moet gezegd worden dat bij ons niet altijd optimaal van de infrastructuur gebruik gemaakt wordt :oops: :!: want DZV telt een veel groter aantal (actieve :!: )zwemmers en daarom ben ik zeker VOOR om samen te gaan werken. Hopelijk komen er hier nog wat meer DZV'ers eens inzetten :D
Niet iedereen in België moet voetballen!
Avatar gebruiker
Speed_BB
kadet
 
Berichten: 318
Geregistreerd op: 13 sep 2004 22:06
Woonplaats: Waregem

Berichtdoor Annelies op 14 nov 2004 19:39

Bart, ebde gij een zus (Tessa) die toen ook zwom?
Annelies
 

Nope Annelies

Berichtdoor Speed_BB op 15 nov 2004 20:37

Nee ik denk het niet :D Bij mijn weten heb ik geen broers of zussen :D Maar ik ken ze wel aangezien ze bij ons op 't college in school zit :!: In de tijd dat ik zwom bestond DZV net of net nog niet want ik zwom bij Apollon of oe noemt da spel nu ookal were :?: Dat was niet echt competitiegericht maar ik amuseerde mij toch :P
Niet iedereen in België moet voetballen!
Avatar gebruiker
Speed_BB
kadet
 
Berichten: 318
Geregistreerd op: 13 sep 2004 22:06
Woonplaats: Waregem

Berichtdoor polki op 16 nov 2004 01:18

Dat bestaat nog altijd en heeft niets met DZV te zien. Is voor recreatieve zwemmers en doet inderdaad niet aan competitiezwemmen.
Avatar gebruiker
polki
benjamin
 
Berichten: 78
Geregistreerd op: 29 aug 2004 13:08
Woonplaats: Waregem

Idee

Berichtdoor Speed_BB op 16 nov 2004 20:28

Misschien moet Waregem ook maar eens aan zo'n gelijkaardige club denken. Iets waar mensen die het gewoon voor conditie of gewoonweg uit plezier doen dat zwemmen :!: Lijkt mij een beter alternatief dan het vooropgestelde :!: :?: Uiteraard pleit ik hier dan ook om geen rivaliteit op te wekken en zouden beide verenigingen (KWZC en de recreatieve vereniging) dan mss nauw met elkaar kunnen samenwerken qua doorstroming van leden. Wie wil kan competitie, wie het liever recreatief houdt kiest voor de andere met het oog om toch enigszins wat gestructureerd aan de conditie te gaan werken en er dus wel een trainingsschema met een begeleider voorop gesteld moet worden.
Niet iedereen in België moet voetballen!
Avatar gebruiker
Speed_BB
kadet
 
Berichten: 318
Geregistreerd op: 13 sep 2004 22:06
Woonplaats: Waregem

recreative club

Berichtdoor polleken op 17 nov 2004 18:46

ik ben het volkomen eens over het voorstel van bartje, maar aan de andere kant, als we een recreative club opstarten, zouden de competitiezwemmers met nog minder zijn.
meschien kan een splitsing van de andere banen (groep 1,2 en 3), waarbij groep 3 meezwemt met de recreanten uitkomst bieden.
polleken
 

Polleken

Berichtdoor Speed_BB op 17 nov 2004 20:33

Polleken tes nie Bartje é tes Bart :D en alsek een beetje slim ben zijde gij toch .... de verloren zoon van de club of beter StijnTJE :P :D :!: Aha daar is nummer 1 die met mij akkoord gaat :!: Hopelijk krijgt mijn boodschop wat voeten aan de grond bij het bestuur en kan onze trainer misschien een reactie hierover kwijt :?:
Niet iedereen in België moet voetballen!
Avatar gebruiker
Speed_BB
kadet
 
Berichten: 318
Geregistreerd op: 13 sep 2004 22:06
Woonplaats: Waregem

Berichtdoor polleken op 17 nov 2004 22:33

sorry bart, kzal ni meer bartje zeggen, en ja, hebt gelijk:
tis de verloren zoon, en voor de vrienden: stijn :P
polleken
 

Berichtdoor Speed_BB op 17 nov 2004 22:38

Tes ui vergeven tomatje :D en ik ben enorm verontwaardigd door de recente bestuursbeslissingen en zal het niet nalaten om mijn ongezouten mening hierover uit te drukken :!: Ik vermeld er wel bij dat ik altijd tracht en zal trachten beleefd te blijven want onbeschofte praat leidt nergens toe :!:
Niet iedereen in België moet voetballen!
Avatar gebruiker
Speed_BB
kadet
 
Berichten: 318
Geregistreerd op: 13 sep 2004 22:06
Woonplaats: Waregem

Volgende

Keer terug naar KWZC

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten

cron