Klaagmuur

Moderators: polki, Speed_BB

Klaagmuur

Berichtdoor Speed_BB op 26 okt 2004 22:01

Oké, het zal niet echt populair overkomen maar toch vind ik het nodig om hier iets te 'fabriceren' :? om eventuele klachten neer te tikken. Hopelijk wordt de 'klaagmuur' niet te veel bezocht :)
Niet iedereen in België moet voetballen!
Avatar gebruiker
Speed_BB
kadet
 
Berichten: 318
Geregistreerd op: 13 sep 2004 22:06
Woonplaats: Waregem

Geruchten

Berichtdoor Speed_BB op 26 okt 2004 22:16

Nogmaals, zoals in andere rubrieken op onze site ik al reeds zei, ik lanceerde iets als grap en dat wordt dan serieus genomen en op de koop toe worden mijn woorden verdraaid! Ik dacht dat binnen onze groep(en ook een andere club die soms komt trainen bij ons AHUM DZV) iedereen wel volwassen genoeg was om één of andere losse, grappige opmerking te doorzien maar het tegendeel is dus bewezen. Dat zit in "dendezen" zijn kopke redelijk diep en begin me dan ook meer en meer aan dergelijke dwaze veronderstellingen te ergeren. Ik dacht dat zoiets als sfeer binnen een groep belangrijk is en ik denk dat ik die op een gezonde manier toch probeer wat op te peppen. Ik zal mijn besluiten hieruit trekken en ben zeker wel oud en wijs (of ist lelijk :) )genoeg om te weten wat ik in het vervolg maar moet gaan zeggen of niet, kben namelijk serieus in mijn 'gat gepekt' zoals de Waregemnaars da zegn :? Misschien wil de persoon die aanleiding tot deze toffe 'geruchten' kwam om mij efkes wat te beschamen dan toch ne keer wilt zeggen wie hij is. Ik denk wel dat ik sterk verschil van een ander persoon die elk meiske int zwembad eeft gezien :roll: en als de groep mij niet zo ziet jah dan bennek voort :!: Alléé tzat diep maar tis deruit :!: Bij deze neem ik ZEKER NIETS kwalijk wat onze trainer zei of eerder typte, want hij ging wel even mee in het spelletje en doorzag (als volwassene) dus wel de grap:) ->zie commentaren
Niet iedereen in België moet voetballen!
Avatar gebruiker
Speed_BB
kadet
 
Berichten: 318
Geregistreerd op: 13 sep 2004 22:06
Woonplaats: Waregem

Hopla

Berichtdoor Speed_BB op 26 okt 2004 22:17

Den eerste keer da kik ier iets in zet en tes al prijs ->serieus lang :oops:
Hopelijk is het de laatste keer zu gasten dak ier iets moet zetten want tracht toch iets bij te brengen in de groep en dan word ik zo bedankt met wat geruchten die niet eens kloppen :?: :?
Niet iedereen in België moet voetballen!
Avatar gebruiker
Speed_BB
kadet
 
Berichten: 318
Geregistreerd op: 13 sep 2004 22:06
Woonplaats: Waregem

Re: Geruchten

Berichtdoor polki op 28 okt 2004 01:00

Speed_BB schreef:Nogmaals, zoals in andere rubrieken op onze site ik al reeds zei, ik lanceerde iets als grap en dat wordt dan serieus genomen en op de koop toe worden mijn woorden verdraaid! Ik dacht dat binnen onze groep(en ook een andere club die soms komt trainen bij ons AHUM DZV) iedereen wel volwassen genoeg was om één of andere losse, grappige opmerking te doorzien maar het tegendeel is dus bewezen. Dat zit in "dendezen" zijn kopke redelijk diep en begin me dan ook meer en meer aan dergelijke dwaze veronderstellingen te ergeren. Ik dacht dat zoiets als sfeer binnen een groep belangrijk is en ik denk dat ik die op een gezonde manier toch probeer wat op te peppen. Ik zal mijn besluiten hieruit trekken en ben zeker wel oud en wijs (of ist lelijk :) )genoeg om te weten wat ik in het vervolg maar moet gaan zeggen of niet, kben namelijk serieus in mijn 'gat gepekt' zoals de Waregemnaars da zegn :? Misschien wil de persoon die aanleiding tot deze toffe 'geruchten' kwam om mij efkes wat te beschamen dan toch ne keer wilt zeggen wie hij is. Ik denk wel dat ik sterk verschil van een ander persoon die elk meiske int zwembad eeft gezien :roll: en als de groep mij niet zo ziet jah dan bennek voort :!: Alléé tzat diep maar tis deruit :!: Bij deze neem ik ZEKER NIETS kwalijk wat onze trainer zei of eerder typte, want hij ging wel even mee in het spelletje en doorzag (als volwassene) dus wel de grap:) ->zie commentaren

Ik denk dat ge aan het overreageren zijt, en meer zoekt achter hetgeen dat Polleke geschreven heeft, dan hetgeen hij bedoelde.
En om leven in de brouwerij te brengen, ge ziet met over serieuze zaken te spreken krijgt ge geen reactie. Maar subtiele opmerkingen slaan wel aan.
Nog iets, 'k vind dat Stijn wel een goeie smaak heeft, maar wel een verkeerde aanpak. :idea:
Avatar gebruiker
polki
benjamin
 
Berichten: 78
Geregistreerd op: 29 aug 2004 13:08
Woonplaats: Waregem

Berichtdoor Speed_BB op 28 okt 2004 22:17

Kgeef toe, ik loop mss wat hard van stapel of noem het overreageren maar Stijn wil er een soort van persoonlijke kwestie van maken ofzo :? Voel mij wel persoonlijk aangevallen door dit voorval en zal dat wel oplossen maar kvind het zeer laag wat hij doet. Op sommige momenten kan je tegen hem beter van ja knikken dan er tegenin te gaan (heb ik gedaan wat deze toffe roddel opleverde) want dat helpt toch meestal niet en ik zou geen gewaagde uitspraken doen over zijn keuze want hetgeen ik al horen vertellen heb is niet van de 'poes' :!: qua aanpak en dergelijke. Misschien als slot op de kwestie heb ik geen zin om in conflicten terecht te komen met de Bracke's of de vriend van .... Denk dat iedereen het binnen de groep best met elkaar kan vinden en daar moet niets meer achter gezocht worden! En wie het wil weten vraag het mij ne keer persoonlijk kzal ui weten te zegn dak niemr moe 'achter iemand lopen' want keeze al gevonden :twisted: :P :lol:
Niet iedereen in België moet voetballen!
Avatar gebruiker
Speed_BB
kadet
 
Berichten: 318
Geregistreerd op: 13 sep 2004 22:06
Woonplaats: Waregem

Berichtdoor Domien op 01 dec 2004 22:47

O ja ik zie da al helemaal zittn zo ne klaagmuur, ik stel voor de voorgevel van het gebouw van de kbzb te nemen.
Nous chantons le folklore, nous chantons l'amitié, nous veillons Theodore aux feux de la St. V, nous avons la penne fière et aimons la liberté, buvons ensemble à l'université...
Avatar gebruiker
Domien
junior
 
Berichten: 551
Geregistreerd op: 16 mei 2003 20:06
Woonplaats: Moen

Berichtdoor broemi op 01 dec 2004 22:48

Domien schreef:O ja ik zie da al helemaal zittn zo ne klaagmuur, ik stel voor de voorgevel van het gebouw van de kbzb te nemen.


of domien zijne voorgeve ;) hij kan nu toch bergen verzetten :d
*burps*, voor de fijnproever!
Avatar gebruiker
broemi
senior
 
Berichten: 914
Geregistreerd op: 15 aug 2002 11:38
Woonplaats: Waregem

Berichtdoor Speed_BB op 02 dec 2004 21:44

Die van UZKZ zijn wel echte grapjassen :P enfin ge moet wat kunnen ontstressen ook zeker in de examenperiode :D 't is de bedoeling da die klaagmuur een beetje serieus en hopelijk nie te veel gebruikt wordt en in principe voor dingen die hoofdzakelijk KWZC aanbelangen. Ahja als ge et bovenstaande zo een beetje leest, begrijpte mss datter af en toe zo graag iemand wa roddels verspreidt en tis da nog gen meisken :shock: mee oe minder volk oe meer zever :?:
Niet iedereen in België moet voetballen!
Avatar gebruiker
Speed_BB
kadet
 
Berichten: 318
Geregistreerd op: 13 sep 2004 22:06
Woonplaats: Waregem

Berichtdoor broemi op 02 dec 2004 23:59

Speed_BB schreef:Die van UZKZ zijn wel echte grapjassen :P enfin ge moet wat kunnen ontstressen ook zeker in de examenperiode :D 't is de bedoeling da die klaagmuur een beetje serieus en hopelijk nie te veel gebruikt wordt en in principe voor dingen die hoofdzakelijk KWZC aanbelangen. Ahja als ge et bovenstaande zo een beetje leest, begrijpte mss datter af en toe zo graag iemand wa roddels verspreidt en tis da nog gen meisken :shock: mee oe minder volk oe meer zever :?:


Iedereen mocht het weten :) Tis maar een woord hé... :roll:
*burps*, voor de fijnproever!
Avatar gebruiker
broemi
senior
 
Berichten: 914
Geregistreerd op: 15 aug 2002 11:38
Woonplaats: Waregem

Berichtdoor Pierre Vis op 03 dec 2004 15:12

Waar stoppen we onze digitale klaagbriefjes?! :wink:
Pierre Vis, moderator
Avatar gebruiker
Pierre Vis
forumverslaafde veteraan
 
Berichten: 3602
Geregistreerd op: 18 sep 2002 13:04
Woonplaats: Vichte

Berichtdoor Speed_BB op 03 dec 2004 19:22

Oké even mening herzien dan é :D Ge moogt gerust uw digi klachten ier deponeren zolang ge maar niet begint te klagen over uw lief :shock: :D daar kunnen we weinig an doen 8)
Niet iedereen in België moet voetballen!
Avatar gebruiker
Speed_BB
kadet
 
Berichten: 318
Geregistreerd op: 13 sep 2004 22:06
Woonplaats: Waregem

poll

Berichtdoor Juntos op 08 jan 2005 16:01

Wanneer verandert de poll "Willen je ouders meehelpen in het bestuur van KWZC?" :?:
Juntos
eendje
 
Berichten: 2
Geregistreerd op: 01 jan 2005 22:30

Re: poll

Berichtdoor Blackdrive op 08 jan 2005 16:02

Juntos schreef:Wanneer verandert de poll "Willen je ouders meehelpen in het bestuur van KWZC?" :?:

heb je een voorstel?
Avatar gebruiker
Blackdrive
junior
 
Berichten: 475
Geregistreerd op: 01 jan 2005 14:14
Woonplaats: Anzegem

Poll

Berichtdoor Speed_BB op 09 jan 2005 14:08

Richt die vraag van die poll eens aan onze webmaster Polki want ik kan die niet veranderen :?
Niet iedereen in België moet voetballen!
Avatar gebruiker
Speed_BB
kadet
 
Berichten: 318
Geregistreerd op: 13 sep 2004 22:06
Woonplaats: Waregem


Keer terug naar KWZC

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten

cron