School VS Sport

Moderators: polki, Speed_BB

School VS Sport

Berichtdoor Speed_BB op 16 okt 2004 16:04

Kzal mijn frustraties hier eens wat laten gaan! :roll: Vooruit maar zekers :D Is het aangewezen om met koeien van letters te typen want het zit hoog in min kopke! :twisted: WANNEER ZULLEN ZE NE KEER SNAPPEN IN HET ONDERWIJS DAT DE DRUK OP LEERLINGEN FAMEUS TE HOOG LIGT :!: Volgend jaar hoge school :roll: en degelijke voorbereiding is nodig, volledig mee akkoord, maar er zijn weken waarin we 8 overhoringen gepland hebben. Wie dan niet wil verzuipen in het werk of geen mooie rode cijfertjes wil halen moet beginnen met zijn sport links te laten liggen. Gevolg natuurlijk dat de trainer niet tevreden is en zo blijft het maar duren :!: Voor mensen die echt doorbreken in sport is er iets 'magisch' namelijk topsportschool genaamd, maar een dik minpunt is dan weer dat de lat niet alleen hoog ligt op schoolvlak, nenee ze ligt minstens even hoog op sportief vlak. Misschien is 'mijn frustratie' wat stof tot nadenken....
Niet iedereen in België moet voetballen!
Avatar gebruiker
Speed_BB
kadet
 
Berichten: 318
Geregistreerd op: 13 sep 2004 22:06
Woonplaats: Waregem

Berichtdoor Stephketje op 17 okt 2004 10:44

Ik snap je frustraties perfect Speed_BB, maar misschien helpt het te beseffen dat je niet alleen bent :lol:
In de humaniora lukt het allemaal nog wel, wacht tot je naar hogeschool of unif trekt. daar word je nog meer aan je lot overgelaten, moet je het allemaal maar zien te regelen. Als je goed genoeg bent krijg je een "topsportstatuut",(de rest moet het maar weten) maar zoveel maakt dat niet uit. Je mag examens verplaatsen, lessen missen (haha, want daar moét je zowiezo ni naartoe, practica verzetten), mààr uiteindelijk verandert er NIKS aan het niveau, je moet evenveel kunnen als je medestudenten die elke dag achter hun bureau zitten en 's avonds uitgaan.
En ja, dat is idd frustrerend, om 5u opstaan, trainen als anderen hun werk doen, en dus werken als anderen uitgaan... Vandaar dat ik eerder op dit forum al aangaf dat je intrinsieke motivatie de belangrijkste drijfveer is om toch te blijven trainen.
Kzou zeggen: als je graag zwemt, mààk er tijd voor, studeer en werk efficiënt... maak een planning ver op voorhand...
Ik weet dat het allemaal makkelijker klinkt dan het is, maar als je je sport niet wil opgeven toch wel de moeite waard!
In the end, swimming is not about what you achieve, it is about who you become!
Avatar gebruiker
Stephketje
miniem
 
Berichten: 226
Geregistreerd op: 10 jul 2003 12:47
Woonplaats: gent (en soms es waregem)

Berichtdoor polki op 24 okt 2004 00:23

Auteur Bericht
Stephketje Geplaatst: Zo Okt 17, 2004 9:44 am Onderwerp:

--------------------------------------------------------------------------------

Ik snap je frustraties perfect Speed_BB, maar misschien helpt het te beseffen dat je niet alleen bent
In de humaniora lukt het allemaal nog wel, wacht tot je naar hogeschool of unif trekt. daar word je nog meer aan je lot overgelaten, moet je het allemaal maar zien te regelen. Als je goed genoeg bent krijg je een "topsportstatuut",(de rest moet het maar weten) maar zoveel maakt dat niet uit. Je mag examens verplaatsen, lessen missen (haha, want daar moét je zowiezo ni naartoe, practica verzetten), mààr uiteindelijk verandert er NIKS aan het niveau, je moet evenveel kunnen als je medestudenten die elke dag achter hun bureau zitten en 's avonds uitgaan.
En ja, dat is idd frustrerend, om 5u opstaan, trainen als anderen hun werk doen, en dus werken als anderen uitgaan... Vandaar dat ik eerder op dit forum al aangaf dat je intrinsieke motivatie de belangrijkste drijfveer is om toch te blijven trainen.
Kzou zeggen: als je graag zwemt, mààk er tijd voor, studeer en werk efficiënt... maak een planning ver op voorhand...
Ik weet dat het allemaal makkelijker klinkt dan het is, maar als je je sport niet wil opgeven toch wel de moeite waard!


Ik denk dat Speed_BB zodanig van 't antwoord verschoten heeft dat hij niet durft te antwoorden.
Ik vind wel dat je gelijk hebt, maar veel van die Flandriëns zwemmen er niet rond.
Avatar gebruiker
polki
benjamin
 
Berichten: 78
Geregistreerd op: 29 aug 2004 13:08
Woonplaats: Waregem

Berichtdoor Speed_BB op 24 okt 2004 13:01

Jah ik ben niet zo verschietachtig :lol: maar ben nog even aan het nadenken over een zinnig antwoord op het antwoord van stephketje en natuurlijk is er die SCHOOL (met een mottige overhoring geschiedenis) die mij parten speelt om hier toch ne keer iets op het forum te posten :oops: Een antwoord komt er ...binnen de 24 uur :lol: eerst nog even de Koude Oorlog blokken 8)
Niet iedereen in België moet voetballen!
Avatar gebruiker
Speed_BB
kadet
 
Berichten: 318
Geregistreerd op: 13 sep 2004 22:06
Woonplaats: Waregem

Berichtdoor Smirk op 24 okt 2004 19:55

polki schreef:Auteur Bericht
Stephketje Geplaatst: Zo Okt 17, 2004 9:44 am Onderwerp:


Je kan gerust de "Quote" knop gebrui ken hoor :D
staat rechts boven in het bericht
"Fietsen is gezond" => Eet meer fiets
Avatar gebruiker
Smirk
eendje
 
Berichten: 5
Geregistreerd op: 22 okt 2004 10:55
Woonplaats: Hippe persoon

Berichtdoor Gast op 26 okt 2004 01:20

Speed_BB schreef:Jah ik ben niet zo verschietachtig :lol: maar ben nog even aan het nadenken over een zinnig antwoord op het antwoord van stephketje en natuurlijk is er die SCHOOL (met een mottige overhoring geschiedenis) die mij parten speelt om hier toch ne keer iets op het forum te posten :oops: Een antwoord komt er ...binnen de 24 uur :lol: eerst nog even de Koude Oorlog blokken 8)


24 uur zijn reeds verstreken.
Gast
 

24 uur

Berichtdoor Speed_BB op 26 okt 2004 21:57

Ja ik weet het van die 24 uur! :oops: Kzal ooit wel ne keer een antwoordje formuleren maar eerst nog wat frustraties kwijt op de klaagmuur :P
Niet iedereen in België moet voetballen!
Avatar gebruiker
Speed_BB
kadet
 
Berichten: 318
Geregistreerd op: 13 sep 2004 22:06
Woonplaats: Waregem


Keer terug naar KWZC

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten

cron