OPROEP aan alle KWZC'ers!

Moderators: polki, Speed_BB

OPROEP aan alle KWZC'ers!

Berichtdoor Speed_BB op 01 okt 2004 21:36

Oké aangezien ons forum een 'beetje' ahum leeg blijft :oops: doe ik als moderator hier eens een oproep om wat leven in elektronische zwemkuip te brengen, kwestie dat er wat spanning op komt liefst zo rond e 230Volt :lol:

Dus als je iets te vertellen hebt, laat je gaan post het op ons forum je moet niet geregistreerd zijn want je kan als gast ook posten!

Thx bij voorbaat en tot de volgende! :P
Niet iedereen in België moet voetballen!
Avatar gebruiker
Speed_BB
kadet
 
Berichten: 318
Geregistreerd op: 13 sep 2004 22:06
Woonplaats: Waregem

Berichtdoor polki op 05 okt 2004 00:24

Je zult wat meer overtuigingskracht moeten gebruiken blijkbaar. Misschien eens een mailtje naar iedereen sturen?
polki.
Avatar gebruiker
polki
benjamin
 
Berichten: 78
Geregistreerd op: 29 aug 2004 13:08
Woonplaats: Waregem

Berichtdoor Speed_BB op 05 okt 2004 21:43

Ja inderdaad, het loopt niet van een leien dakje zoals ze dat in het Nederlands mooi kunnen zeggen :oops: Bij deze, kan ik de email-adressen van onze clubleden even verkrijgen? Bedankt op voorhand en hopelijk kunnen we dan wat meer leven in de plonsbak brengen :lol:
Niet iedereen in België moet voetballen!
Avatar gebruiker
Speed_BB
kadet
 
Berichten: 318
Geregistreerd op: 13 sep 2004 22:06
Woonplaats: Waregem

Berichtdoor Speed_BB op 08 okt 2004 22:54

Dat gaat hier precies nog niet echt vooruit :? ? We stellen hier een nieuw fenomeen vast de internet-drempelvrees :lol: Toch zou ik graag wat meer reactie zien want momenteel worden veel posts bekeken maar wordt er niet gereageerd! Begin gerust zelf een onderwerp, dat hoeft niet persé met zwemmen te maken hebben 8)

Greetz...In blijde verwachting....van wat antwoorden, posts enz....
Niet iedereen in België moet voetballen!
Avatar gebruiker
Speed_BB
kadet
 
Berichten: 318
Geregistreerd op: 13 sep 2004 22:06
Woonplaats: Waregem

Berichtdoor Speed_BB op 12 okt 2004 20:57

Blijkbaar moet er eens ne keer iet serieus gebeuren voor er op het forum gereageerd wordt? Dreigmails ofzo mss 8) ? Enfin we zullen er ne keer werk van moetn maken :P
Niet iedereen in België moet voetballen!
Avatar gebruiker
Speed_BB
kadet
 
Berichten: 318
Geregistreerd op: 13 sep 2004 22:06
Woonplaats: Waregem

Op de rand van een zenuwplonsinzinking

Berichtdoor Speed_BB op 15 okt 2004 22:54

Bestaat er zoiets als hulp voor moderators van een forum waarop ze nie willen reageren :( ? Of moet ik misschien een gratis vat geven als we eens wat reacties binnenkrijgen? Een vat cola é natuurlijk! :D Spreekt vazelf dat wij geen pintjes drinken :roll: :D
Niet iedereen in België moet voetballen!
Avatar gebruiker
Speed_BB
kadet
 
Berichten: 318
Geregistreerd op: 13 sep 2004 22:06
Woonplaats: Waregem

Berichtdoor polki op 16 okt 2004 00:09

Het zijn dezelfde ervaringen die ik als trainer heb. Ze komen ook niet trainen.
Daarom is er beslist geweest in de laatste bestuursvergadering om op dinsdag en donderdag vanaf 18:30 tot 19:30 een groep eendjes te laten komen. De uren en de banen waarop ze nu komen barsten uit hun voegen. Terwijl de uren erna praktisch onbenut blijven. Het spreekt vanzelf dat er dan een beperking zal zijn van de anderen, dit om een normaal traininingsverloop te kunnen garanderen. :!:
Avatar gebruiker
polki
benjamin
 
Berichten: 78
Geregistreerd op: 29 aug 2004 13:08
Woonplaats: Waregem

Volkomen mee eens!

Berichtdoor Speed_BB op 16 okt 2004 15:56

Ik begrijp perfect de kritiek van de trainers en het bestuur en vind het zeer spijtig dat de trainingsinzet soms wat mager is :roll:
Toch moet ik er aan toevoegen dat het als laatste jaars op 't college moeilijk is om school met sport te combineren(en me ook frustreert :evil: )
Bij ons op school pleit directie zogezegd voor sport maar als men ons met taken en andere prutswerken blijft opschepen komt er van sporten niet veel meer in huis!
Mijn agenda staat vol met overhoringen dus moet je niet te veel meer plannen, het is leren voor de toets van morgen en dan voor de dag erna. Dan krijgen de leraars nog het formidabele idee om je wat opzoekingswerken of boeken te laten lezen en kan je gerust achter je bureau blijven kamperen! Hier is het dikwijls kiezen tussen sport en school en als 'school' niet goed is moet ik er niet op rekenen om te gaan trainen. Schaf toch die zever van kleine toetsen af want wie zal mij volgend jaar een 'toetske' geven over 50 woordjes frans en wa vertalingsoefeningskes als ik hoger onderwijs ga doen.
Niet iedereen in België moet voetballen!
Avatar gebruiker
Speed_BB
kadet
 
Berichten: 318
Geregistreerd op: 13 sep 2004 22:06
Woonplaats: Waregem


Keer terug naar KWZC

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten

cron