zwemmen bij OVZ

ja dat ding waar je nu naar zit te kijken!

Moderators: wim, Pierre Vis

zwemmen bij OVZ

Berichtdoor *just me* op 05 sep 2004 22:46

hallo allemaal!!
ik ben een meisje van 19 jaar en zou mij graag bij een zwemclub aansluiten. Ik ga zelf al elke week zwemmen om een beetje beweging te hebben, maar ik weet echter niet of ik goed genoeg ben om eventueel met een zwemclub mee te trainen... Ik heb mijn tijden een keer gemeten en ik doe +- 50 sec over 50 m schoolslag (in een 25 m bad) en +- 44 sec over 50 m crawl (wel in spurt). Wss helemaal niet snel maar ik wil er aan werken! Wanneer beginnen jullie trainingen opnieuw? dan kan ik misschien eens komen kijken... ik bedoel wel de trainingen van het gewoon zwemmen (niet van het competitiezwemmen) in molenheide. En ben ik niet te oud om mij nu eventueel nog bij een zwemclub aan te sluiten?
Alvast bedankt!
Groetjes xxx
*just me*
 

Re: zwemmen bij OVZ

Berichtdoor broemi op 05 sep 2004 22:55

*just me* schreef:hallo allemaal!!
ik ben een meisje van 19 jaar en zou mij graag bij een zwemclub aansluiten. Ik ga zelf al elke week zwemmen om een beetje beweging te hebben, maar ik weet echter niet of ik goed genoeg ben om eventueel met een zwemclub mee te trainen... Ik heb mijn tijden een keer gemeten en ik doe +- 50 sec over 50 m schoolslag (in een 25 m bad) en +- 44 sec over 50 m crawl (wel in spurt). Wss helemaal niet snel maar ik wil er aan werken! Wanneer beginnen jullie trainingen opnieuw? dan kan ik misschien eens komen kijken... ik bedoel wel de trainingen van het gewoon zwemmen (niet van het competitiezwemmen) in molenheide. En ben ik niet te oud om mij nu eventueel nog bij een zwemclub aan te sluiten?
Alvast bedankt!
Groetjes xxx


Hmm, zwemmen op de pc? Je hebt het bij het verkeerde onderwerp gezet :roll:
*burps*, voor de fijnproever!
Avatar gebruiker
broemi
senior
 
Berichten: 914
Geregistreerd op: 15 aug 2002 11:38
Woonplaats: Waregem

zwemmen bij OZV

Berichtdoor *just me* op 05 sep 2004 23:10

woeps, sorry :P
*just me*
 

Re: zwemmen bij OVZ

Berichtdoor Pierre Vis op 06 sep 2004 09:31

broemi schreef:
*just me* schreef:hallo allemaal!!
ik ben een meisje van 19 jaar en zou mij graag bij een zwemclub aansluiten. Ik ga zelf al elke week zwemmen om een beetje beweging te hebben, maar ik weet echter niet of ik goed genoeg ben om eventueel met een zwemclub mee te trainen... Ik heb mijn tijden een keer gemeten en ik doe +- 50 sec over 50 m schoolslag (in een 25 m bad) en +- 44 sec over 50 m crawl (wel in spurt). Wss helemaal niet snel maar ik wil er aan werken! Wanneer beginnen jullie trainingen opnieuw? dan kan ik misschien eens komen kijken... ik bedoel wel de trainingen van het gewoon zwemmen (niet van het competitiezwemmen) in molenheide. En ben ik niet te oud om mij nu eventueel nog bij een zwemclub aan te sluiten?
Alvast bedankt!
Groetjes xxx


Hmm, zwemmen op de pc? Je hebt het bij het verkeerde onderwerp gezet :roll:


Scary place in my head now :roll:
Pierre Vis, moderator
Avatar gebruiker
Pierre Vis
forumverslaafde veteraan
 
Berichten: 3602
Geregistreerd op: 18 sep 2002 13:04
Woonplaats: Vichte

Berichtdoor Cyr op 06 sep 2004 10:50

hmmm meiskes van 19 jaar zoeken wij ook net in onze club :d
"Eet maar veel Freud, dan blijf je Jung"
Avatar gebruiker
Cyr
senior
 
Berichten: 1256
Geregistreerd op: 08 aug 2002 00:52
Woonplaats: Gent & Ronse

Berichtdoor Pierre Vis op 06 sep 2004 11:40

Ik dacht dat ze n club zocht in de buurt v Overpelt, en dan is Ronse in ieder geval way too far :P
Pierre Vis, moderator
Avatar gebruiker
Pierre Vis
forumverslaafde veteraan
 
Berichten: 3602
Geregistreerd op: 18 sep 2002 13:04
Woonplaats: Vichte

Berichtdoor Cyr op 06 sep 2004 18:14

Pierre Vis schreef:Ik dacht dat ze n club zocht in de buurt v Overpelt, en dan is Ronse in ieder geval way too far :P


ge kunt maar proberen é :D
"Eet maar veel Freud, dan blijf je Jung"
Avatar gebruiker
Cyr
senior
 
Berichten: 1256
Geregistreerd op: 08 aug 2002 00:52
Woonplaats: Gent & Ronse

Berichtdoor Pierre Vis op 06 sep 2004 21:48

Hoe wanhopig kan je zijn?! :roll:
Pierre Vis, moderator
Avatar gebruiker
Pierre Vis
forumverslaafde veteraan
 
Berichten: 3602
Geregistreerd op: 18 sep 2002 13:04
Woonplaats: Vichte

Berichtdoor Cyr op 06 sep 2004 22:50

Euhm, was maar een lolleke é Pol :D
"Eet maar veel Freud, dan blijf je Jung"
Avatar gebruiker
Cyr
senior
 
Berichten: 1256
Geregistreerd op: 08 aug 2002 00:52
Woonplaats: Gent & Ronse

Berichtdoor Pierre Vis op 07 sep 2004 09:45

Cyr schreef:Euhm, was maar een lolleke é Pol :D


Jaja, zo maakt men zich daar dan van af é :wink: :P
Pierre Vis, moderator
Avatar gebruiker
Pierre Vis
forumverslaafde veteraan
 
Berichten: 3602
Geregistreerd op: 18 sep 2002 13:04
Woonplaats: Vichte

Berichtdoor *just me* op 07 sep 2004 18:16

hahaha! ik zoek idd een club in de hasselt of helchteren ofzo... en ook alleen maar recreatief (wss geen tijd voor competitie :cry: ) al vraag ik mij wel af hoe dat juist is. hoe zwaar die trainingen zijn enzo... als jullie tips hebben, ze zijn altijd welkom :wink:
bye!
*just me*
 

Berichtdoor Pierre Vis op 07 sep 2004 22:01

Hoe zwaar..
Tjah, hangt af v je huidige niveau, hoe ver je wil geraken, en vooral... hoeveel heb je er voor over!!
De echte top in België traint bijna dagelijks s'ochtends vroeg & s'avonds laat, en om n ideetje te geven: in volle opbouw nr een kampioenschap kunnen er dagen zijn dat het trainingsvolume oploopt tot 14 à 15km/dag afhankelijk vh type zwemmer & de discipline die men zwemt..

Ik hoop dat ik je niet al te veel heb ontmoedigd?! :wink:
Pierre Vis, moderator
Avatar gebruiker
Pierre Vis
forumverslaafde veteraan
 
Berichten: 3602
Geregistreerd op: 18 sep 2002 13:04
Woonplaats: Vichte

Berichtdoor *just me* op 07 sep 2004 23:26

aan de top zal ik toch nooit meer geraken. maar zijn de trainingen van het recreatief ook zwaar? ik heb er veel voor over en ze zeggen ook vaak dat ik veel doorzettingsvermogen heb (ik voel mij echt zwak als ik moet opgeven dus ik geef pas op als het niet meer gezond begint te worden :wink: ) ik ga zelf al vaak zwemmen (tijdens de vakantie +- om de 2 dagen en tijdens het schooljaar 1 à 2 keer in de week) dus ik ben al wel wat gewoon, maar ik weet niet op wel niveau er getraind wordt bij het recreatief zwemmen...maar dat kan ik wss pas weten of inschatten als ik eens zo'n training heb gezien? ik doe het in ieder geval heel graag!!
*just me*
 

Berichtdoor Pierre Vis op 08 sep 2004 09:07

*just me* schreef:aan de top zal ik toch nooit meer geraken. maar zijn de trainingen van het recreatief ook zwaar? ik heb er veel voor over en ze zeggen ook vaak dat ik veel doorzettingsvermogen heb (ik voel mij echt zwak als ik moet opgeven dus ik geef pas op als het niet meer gezond begint te worden :wink: ) ik ga zelf al vaak zwemmen (tijdens de vakantie +- om de 2 dagen en tijdens het schooljaar 1 à 2 keer in de week) dus ik ben al wel wat gewoon, maar ik weet niet op wel niveau er getraind wordt bij het recreatief zwemmen...maar dat kan ik wss pas weten of inschatten als ik eens zo'n training heb gezien? ik doe het in ieder geval heel graag!!


Bij het recreatief zwemmen zal de pees er waarschijnlijk een stuk minder op liggen. Over het algemeen zijn dit waarschijnlijk gemotiveerde zwemmers die vooral willen genieten vh zwemmen. Ik denk dat het er vrij relax aan toe gaat, maar als je het zeker wil weten moet je s n training meedoen, denk ik zo :roll:
Pierre Vis, moderator
Avatar gebruiker
Pierre Vis
forumverslaafde veteraan
 
Berichten: 3602
Geregistreerd op: 18 sep 2002 13:04
Woonplaats: Vichte

Berichtdoor *just me* op 08 sep 2004 17:18

thx!! :D
*just me*
 


Keer terug naar PC toestanden

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast

cron