Moderators: wim, Pierre Vis
jago schreef:welke os draaien jullie? ik winXP pro... maar vanaf volgende week terug win2000.. vind XP dikke rommel? zijn er nog met deze mening?
jago schreef:3.11 loool daar heb ik ook ooit eens me gespeeld op van die oude compaq labtopjes...
ook een tijdje RH 6.0 gehad met kde. maar heb er eigenlijk ni echt mijzelf in verdiept... was wel een pest om te installeren. met die swap partities enzo pffff
Geert schreef:Je bedoelt zeker: totdat je, niet weerhouden door enige voorkennis, de master boot record (verkeerd) hebt overschreven waardoor de boot loader niet kan opstarten?
en het is verkeerD staan
broemi schreef:Geert schreef:Je bedoelt zeker: totdat je, niet weerhouden door enige voorkennis, de master boot record (verkeerd) hebt overschreven waardoor de boot loader niet kan opstarten?
en het is verkeerD staan
Kwam da tgn toen dak da voor de eerste keer installeerde
Maar nu gelukkig nietmeer...
Pierre Vis schreef:broemi schreef:Geert schreef:Je bedoelt zeker: totdat je, niet weerhouden door enige voorkennis, de master boot record (verkeerd) hebt overschreven waardoor de boot loader niet kan opstarten?
en het is verkeerD staan
Kwam da tgn toen dak da voor de eerste keer installeerde
Maar nu gelukkig nietmeer...
MOEHAHAHAHAHAHAHAHAHA
Mss wa minder Duvels drinken (?!!!) en wa meer opletten in de les
Pierre
TheDuke schreef:Nog niets van longhorn gezien. Maar zweer het bij DOS. Windows is brol en linux probeert er hetzelfde uit te zien als windows. Slechte herinneringen. Om snelheid in het systeem te houden (heb jammer genoeg XPpro) elke 3 maand een format.
Rimmert schreef:eeft al iemand beta van longhorn ? ik heb al screens gezien en over horen zeggen dat gelijk Xp pro is maar met ne skin
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten