Spam

Opmerking, suggesties of problemen ivm de website of het forum

Moderators: wim, Pierre Vis

Registratie?!

Ja, al was het maar om die spam achterwege te houden
10
90%
Neen, het is en blijft een drempel
0
Geen stemmen
Onbeslist/geen mening
1
9%
 
Totaal aantal stemmen : 11

Berichtdoor Spast op 23 apr 2006 14:59

Pierre Vis schreef:
broemi schreef:Is er echt niets aan te doen aan die spam, op de website van de clubs... als commentaar bij nieuwsposts. :cry: :cry:


Dat het erg is blijkt alleen al uit de laatste post

Je vraagt je toch af of dergelijke mensen nu echt niets beters te doen hebben :?

idd
Winners Never Quit, Quitters Never Win!!!
------
Spast
Avatar gebruiker
Spast
miniem
 
Berichten: 230
Geregistreerd op: 13 okt 2004 11:32
Woonplaats: Zwevegem

Berichtdoor Pierre Vis op 23 apr 2006 22:41

Pierre Vis schreef:36 spam-comments op de laatste post alleen al.. De comments voortdurend verwijderen lijkt me ook geen optie of althans niet op lange termijn.


45 and counting.. :roll:
Pierre Vis, moderator
Avatar gebruiker
Pierre Vis
forumverslaafde veteraan
 
Berichten: 3602
Geregistreerd op: 18 sep 2002 13:04
Woonplaats: Vichte

Berichtdoor forumAdmin op 30 apr 2006 17:14

Er zijn een paar wijzigingen doorgevoerd die de spam zouden moeten verminderen. De bestaande spam op de sites is zoveel mogelijk verwijderd.
Avatar gebruiker
forumAdmin
Beheerder
 
Berichten: 29
Geregistreerd op: 08 jun 2002 20:14

Berichtdoor Pierre Vis op 01 mei 2006 09:14

forumAdmin schreef:Er zijn een paar wijzigingen doorgevoerd die de spam zouden moeten verminderen. De bestaande spam op de sites is zoveel mogelijk verwijderd.


Blij dat te horen!
Ik heb wel een vraagje: als je een commentaar wilt toevoegen wordt er gevraagd om de Huidige dag op te geven in cijfers. Ik veronderstelde dat daarmee de datum werd bedoeld maar met 01052006 bleek het niet te gaan. Kan je even uitleggen wat er dan wel juist moet staan?!
Pierre Vis, moderator
Avatar gebruiker
Pierre Vis
forumverslaafde veteraan
 
Berichten: 3602
Geregistreerd op: 18 sep 2002 13:04
Woonplaats: Vichte

Berichtdoor Pierre Vis op 01 mei 2006 18:27

Pierre Vis schreef:
forumAdmin schreef:Er zijn een paar wijzigingen doorgevoerd die de spam zouden moeten verminderen. De bestaande spam op de sites is zoveel mogelijk verwijderd.


Blij dat te horen!
Ik heb wel een vraagje: als je een commentaar wilt toevoegen wordt er gevraagd om de Huidige dag op te geven in cijfers. Ik veronderstelde dat daarmee de datum werd bedoeld maar met 01052006 bleek het niet te gaan. Kan je even uitleggen wat er dan wel juist moet staan?!


Kwestie van mijn eigen vraag even te beantwoorden:

UZKZ-site schreef:Er is een nieuwe beveiliging om spam te voorkomen op deze website.

Nu moet je bij je post enkel de huidige dag in cijfers ingeven.
Bijv: vandaag zijn we de 1ste mei, dan geef je als huidige dag 01 op...


Gesnopen!
Pierre Vis, moderator
Avatar gebruiker
Pierre Vis
forumverslaafde veteraan
 
Berichten: 3602
Geregistreerd op: 18 sep 2002 13:04
Woonplaats: Vichte

Berichtdoor Pierre Vis op 08 sep 2006 11:56

U zal misschien al gemerkt hebben dat er de laatste dagen weer wat gespamd werd, en daarmee bedoel ik dat er door dubieuze, pas geregistreerde gebruikers, links werden geplaatst naar sites die niet voor kinderogen bestemd zijn (daar hoef ik geen tekeningetje bij te maken). Ik hoop dat deze verderfelijke trend zich niet doorzet, maar de kans zit er wel in.

Daarom zou ik een oproep willen doen: indien U merkt dat er vandalen aan het werk zijn geweest, mag U mij (of forumAdmin) altijd een PB sturen opdat de storende posts zo snel mogelijk zouden kunnen verwijderd worden. In de mate van het mogelijke wordt daar dan zo snel mogelijk op gereageerd.

Ik denk dat niemand graag dergelijke spam leest en dat iedereen het graag wat 'net' houdt. Alvast bedankt voor de medewerking!!
Pierre Vis, moderator
Avatar gebruiker
Pierre Vis
forumverslaafde veteraan
 
Berichten: 3602
Geregistreerd op: 18 sep 2002 13:04
Woonplaats: Vichte

Vorige

Keer terug naar Website en forum

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten

cron