Hoe je eigen avatar op het forum

Opmerking, suggesties of problemen ivm de website of het forum

Moderators: wim, Pierre Vis

Hoe je eigen avatar op het forum

Berichtdoor Geert op 20 jan 2003 22:42

Een avatar is een kleine afbeelding die jouw persoonlijkheid representeert, zodat de andere bezoekers op het forum ietsje meer feeling hebben over de interesses/gewoontes van de leden.

Hoe nu zo'n afbeelding onder jouw naam krijgen?

1. Je moet geregistreerd zijn
2. Je moet ingelogd zijn
3. Klik op Profiel (bovenaan de forumpagina)
4. Onderaan de profielpagina kun je
4.1 een eigen afbeelding erop zetten (zorg dat deze iets rond 60x60 is qua grootte)
4.2 Een afbeelding uit de avatar gallery selecteren

Als je upload gelukt is of je hebt een afbeelding geselecteerd, zal je afbeelding in je profiel staan. Is het de juiste, klik je op OK waarna je profiel zal bewaard worden.

Succes en kom maar af met die originele avatars!!
zwemclub.be admin
Avatar gebruiker
Geert
benjamin
 
Berichten: 92
Geregistreerd op: 08 aug 2002 12:19

Berichtdoor Jean op 21 jan 2003 20:34

Over inloggen gesproken: zou het niet gemakkelijker zijn mocht men niet telkens eerst naar de pagina "inloggen" moeten gaan, maar gewoon bij je eerste berichtje - en niet ingelogd zijnde - je gewoon in een veld je gebruikersnaam en paswoord zou invullen ...

Ik weet niet of dat technisch mogelijk is.
RGSC.zwemclub.be moderator
Avatar gebruiker
Jean
senior
 
Berichten: 720
Geregistreerd op: 23 jun 2002 11:19
Woonplaats: Gent

Berichtdoor Geert op 21 jan 2003 22:05

nee dat is niet mogelijk. Een super duidelijk antwoord op een super onduidelijke vraag ;)

Heb je een eigen pc die je gebruikt voor naar zwemclub.be forum te gaan, log in en vink aan 'altijd automatisch inloggen'. Moet je nooit meer naar Inloggen gaan :)
zwemclub.be admin
Avatar gebruiker
Geert
benjamin
 
Berichten: 92
Geregistreerd op: 08 aug 2002 12:19

Berichtdoor Gast op 22 jan 2003 19:07

Geert schreef:Heb je een eigen pc die je gebruikt voor naar zwemclub.be forum te gaan, log in en vink aan 'altijd automatisch inloggen'. Moet je nooit meer naar Inloggen gaan :)


Ik weet het maar, er zijn nog mensen die deze PC gebruiken ... Ik zou niet willen dat ze verschrikkelijke dwaze dingen verkondigen onder mijn naam. :)
Gast
 

Berichtdoor Jean op 22 jan 2003 19:09

Anonymous schreef:
Geert schreef:Heb je een eigen pc die je gebruikt voor naar zwemclub.be forum te gaan, log in en vink aan 'altijd automatisch inloggen'. Moet je nooit meer naar Inloggen gaan :)


Ik weet het maar, er zijn nog mensen die deze PC gebruiken ... Ik zou niet willen dat ze verschrikkelijke dwaze dingen verkondigen onder mijn naam. :)


Dit was ik dus ... :roll:
RGSC.zwemclub.be moderator
Avatar gebruiker
Jean
senior
 
Berichten: 720
Geregistreerd op: 23 jun 2002 11:19
Woonplaats: Gent


Keer terug naar Website en forum

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast

cron