10km

Alles wat met wedstrijden te maken heeft

Moderators: wim, Pierre Vis

10km

Berichtdoor K.O.en op 22 aug 2006 21:51

ik was oorspronkelijk ingeschreven voor de 10km van zondag in willebroek, maar aangezien dieje vijver ginder net iets te groot is om op te warmen met een machien zal het dus niks worden...

'k wil gerust wat koude verbijten ( zal dus de 2km ) meedoen, maar ik denk dat ik na 7 km precies nen magnum zal zijn.

soit, de vraag : heeft er iemand weet van een 10km in zuid frankrijk of zo ? en mag ik ( lees : pannenkoek ) daar aan meedoen?

enige voorwaarde : water boven de 24 graden ( ok, ik ben woesie :) )
K.O.en
eendje
 
Berichten: 3
Geregistreerd op: 22 aug 2006 21:39

Berichtdoor Alain op 04 sep 2006 11:31

Hallo, ik heb meegedaan en het was leuk. De kou viel goed mee (20°).
Ik was wel ingesmeerd met "vaseline" en dit maakt wel degelijk een verschil uit. Let op, de handpalm en binnenkant van de onderarm niet insmeren. Wat je ook natuurlijk moet doen is heel veel trainen voordat je er aan begint. :)
Alain
eendje
 
Berichten: 2
Geregistreerd op: 04 sep 2006 10:59
Woonplaats: OOSTAKKER

Berichtdoor K.O.en op 04 sep 2006 18:48

Alain schreef:Hallo, ik heb meegedaan en het was leuk. De kou viel goed mee (20°).
Ik was wel ingesmeerd met "vaseline" en dit maakt wel degelijk een verschil uit. Let op, de handpalm en binnenkant van de onderarm niet insmeren. Wat je ook natuurlijk moet doen is heel veel trainen voordat je er aan begint. :)


duuuuhh, viel goed mee :shock: ... al smeerde ik de helft van alle oliereserves uit Irak op mij, kzou nog doodvriezen.

scherp staan heeft zo zijn nadelen

maar toch zeker proficiat als je dat kan ! ... ik was al magnum na 2km
K.O.en
eendje
 
Berichten: 3
Geregistreerd op: 22 aug 2006 21:39


Keer terug naar Wedstrijden

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast

cron