flanders grand prix

Alles wat met wedstrijden te maken heeft

Moderators: wim, Pierre Vis

flanders grand prix

Berichtdoor nina op 24 apr 2005 16:12

helaba,

bedankt voor de update van de uitslag van de wedstrijd van de zaterdag hé. dan is het toch ergens te vinden.

groetjes :D :) :D
nina
 

Berichtdoor Karin op 24 apr 2005 18:33

Uitslagen, info en dan ook nog de foto's...
SUPER :)
Bedankt van het thuisfront!
Karin
 

flanders grand prix

Berichtdoor Lenaku op 26 apr 2005 12:15

In de plaats van BZK heel de tijd dingen te verwijten kijk eerst eens naar jezelf. BZK doet ook haar best hoor!

BZK-lid
Lenaku
 

Re: flanders grand prix

Berichtdoor wim op 26 apr 2005 19:17

Lenaku schreef:In de plaats van BZK heel de tijd dingen te verwijten kijk eerst eens naar jezelf. BZK doet ook haar best hoor!

BZK-lid


Eerlijk: het ligt niet in onze bedoeling om BZK wat dan ook te verwijten. Het blijft een grote club die zijn meerwaarde in de zwemwereld al heeft bewezen. Op de wedstrijd zélf waren er best wel positieve dingen te noteren: de commentaar van de presentator bijvoorbeeld. Sommigen vonden hem soms "te" maar in élk geval, een absoluut toe te juichen manier van presenteren; proficiat voor de man die ten minste probeerde wat leven in de brouwerij te brengen!
Maar los daarvan... durf ook kritisch zijn tegenover je eigen club en werk vanuit je eigen club mee aan verbetering van de minder goede kantjes.
We zijn hier nooit zomaar negatief. We hebben maar één doel: de zwemsport 100% te promoten. En daarom hebben we ook onze bedenkingen wanneer matige organisatie bij de buitenwereld "onze" sport in een minder goed daglicht plaatst.
En naar onszelf kijken? Ok, doen we ook: ik heb in het echte leven een meer dan full-time job. Al wat we hier doen is vrijwillig, onbezoldigd, puur om de zwemsport te promoten en te steunen. Verplaatsingen, toegangskaartjes, enz betaal ik allemaal "uit eigen zak". In dat verband denk ik hebben we hier voor de wedstrijd FGP méér dan ons best gedaan.
wim
Beheerder
 
Berichten: 37
Geregistreerd op: 17 jul 2004 11:44


Keer terug naar Wedstrijden

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast

cron