BK afgelopen

Alles wat met wedstrijden te maken heeft

Moderators: wim, Pierre Vis

BK afgelopen

Berichtdoor Geert op 11 aug 2002 21:35

Het Belgisch kampioenschap zit er weer eens op! Een goeie organisatie alvast en verdiende winnaars! Wat vonden jullie ervan?
zwemclub.be admin
Avatar gebruiker
Geert
benjamin
 
Berichten: 92
Geregistreerd op: 08 aug 2002 12:19

Berichtdoor Günther op 12 aug 2002 10:49

Voor herhaling vatbaar!
Günther
eendje
 
Berichten: 29
Geregistreerd op: 16 jun 2002 17:37
Woonplaats: Gent

Mooie organisatie

Berichtdoor Jack op 13 aug 2002 10:15

Alles liep vlot in den Helios ! Proficiat aan de organisatie !
Jack
eendje
 
Berichten: 3
Geregistreerd op: 08 aug 2002 10:05

Berichtdoor Günther op 13 aug 2002 11:48

Volgens mij zijn er weinig clubs (of samenwerkingen tussen clubs) die het BK/BJK zouden kunnen organiseren.
Ik hoop natuurlijk wel dat het ooit in Wachtebeke zal georganiseerd worden als het nieuwe 50-meter bad af zal zijn. Veel dichter bij huis :)
Günther
eendje
 
Berichten: 29
Geregistreerd op: 16 jun 2002 17:37
Woonplaats: Gent

Berichtdoor Jean op 14 aug 2002 14:04

Günther schreef:Voor herhaling vatbaar!


Günther, dat geloof ik niet, dat uitgerekend gij dat zegt! Voor herhaling vatbaar!? Ik denk dat je nu efkens dacht dat het helemààl niet voor herhaling vatbaar is. :)
RGSC.zwemclub.be moderator
Avatar gebruiker
Jean
senior
 
Berichten: 720
Geregistreerd op: 23 jun 2002 11:19
Woonplaats: Gent

Berichtdoor Günther op 14 aug 2002 14:14

Het BK is voor herhaling vatbaar ... uitgesloten worden door een official met minimaal verstand van zwemmen NIET :( (dat mens heeft ons een medaille gekost!) :evil:
Günther
eendje
 
Berichten: 29
Geregistreerd op: 16 jun 2002 17:37
Woonplaats: Gent

Berichtdoor Cyr op 14 aug 2002 22:51

Ik die als een van de enige onafhankelijke supporters (geen ouder, of lid uit andere club (toch niet helemaal)) vond dat de organisatie een succes was en het was zeker niet saai om te kijken. De wedstrijden volgden elkaar snel op en de muziek tussendoor maakte het wachten wat aangenamer.
Veel bijgeleerd voor het BK van de amateurs

Cyr
"Eet maar veel Freud, dan blijf je Jung"
Avatar gebruiker
Cyr
senior
 
Berichten: 1256
Geregistreerd op: 08 aug 2002 00:52
Woonplaats: Gent & Ronse

Berichtdoor Jean op 18 feb 2003 23:07

Cyr schreef:Ik die als een van de enige onafhankelijke supporters (geen ouder, of lid uit andere club (toch niet helemaal)) vond dat de organisatie een succes was en het was zeker niet saai om te kijken. De wedstrijden volgden elkaar snel op en de muziek tussendoor maakte het wachten wat aangenamer.
Veel bijgeleerd voor het BK van de amateurs

Cyr


Wil jouw club er zelf een organiseren misschien?
RGSC.zwemclub.be moderator
Avatar gebruiker
Jean
senior
 
Berichten: 720
Geregistreerd op: 23 jun 2002 11:19
Woonplaats: Gent

Berichtdoor Cyr op 19 feb 2003 12:56

We zouden dat misschien beter doen! Afgelopen BK in november was er weer eentje om snel te vergeten, de winnende tijden lagen echter bij het hoogste niveau ooit in de AWS (hoe kwam dat toch :D ) maar de organisatie errond, ik weet dat het maar amateurs zijn maar een muziekje en wat plechtige medaille overhandiging zou toch kunnen?!

En zelf een BK (van de amateurs) te ronse organiseren zouden wij en ons bestuur de max vinden, was het niet dat de capaciteit van het zwembad het ons onmogelijk toelaat, we hebben al zwemmers moeten schrappen tijdens onze eigen internationale wedstrijd, misschien waren er wel meer zwemmers dan tijdens ons afgelopen bk maar soit.... (wat een 50m-bad in gent al snel zou verhelpen é)
"Eet maar veel Freud, dan blijf je Jung"
Avatar gebruiker
Cyr
senior
 
Berichten: 1256
Geregistreerd op: 08 aug 2002 00:52
Woonplaats: Gent & Ronse

Berichtdoor Ernie op 05 maart 2003 18:47

Het BK was in ieder geval beter geslaagd en aangenamer dan het Vlaams Kampioenschap van afgelopen weekend!!
De organisatie liet er te wensen over. Vind ik toch...
There's only one distance...
_ En er zitten moslims in de kelder_
Ernie
junior
 
Berichten: 585
Geregistreerd op: 14 jan 2003 23:15
Woonplaats: Menen


Keer terug naar Wedstrijden

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten

cron